kiiwilina

Alla inlägg under mars 2011

Av Evelina kiviranta - 31 mars 2011 17:17

Ååååh, bajs! nu får jag skriva ett nytt inlägg bara för

den här datorn e dum i huvet >.<

Jag ska sälja min Sony Ericsson Hd till Axelsson iaf :D

Det blev ingen fitness idag för jag visste inte vart vi skulle vara

någonstans men jag visste att vi skulle hoppa på typ trampoliner

o dom hatar jag ;O Så älsklingen hämtade upp mig så

åkte vi till stan för att ta ut pnegar till folk jag ska betala :)

Sedan blev det hemfärd till häsen ^^

Vet inte vad vi ska göra idag men ikväll ska älsklingen åka med grabbarna

och träna och jag har inte bestämt mig för om jag

ska sova eller plugga (A) Blir väl att lägga mig i sängen o spela spel

på min mobil (A) Hihi ^^

Jaojao, plutten är lite smådryg eller så är det jag som har för

jävla känslig PMS :$ ^^ Menmen, snarft ska vi käka iaf :D Sweet jag är hungrig (A)

Over And Out.

Älskar min sötplutt mest av allt annat! <3

 

Av Evelina kiviranta - 31 mars 2011 11:55

Mycke plugg blire! -.-'

Nästa torsdag har jag prov i Arbetsmiljö och Säkerhet.

På fredagen har jag omprov i Naturkunskap.

Veckan därpå på måndan har jag ett till prov i naturkunskap.

FYFÖRFAAAAN!!! USCHA SÄGER JAG BARA! -.-'

Menmen, ska sticka på fitnessen idag bara för att jag är frisk igen ;D

Woohooo! :D Röra på fläsket ^^

Jaja, oh gud såg så sjukt söt video på FB nyss ^^

Två ungar som står o "snackar" i 2 minuter :P

Haha ^^

Idag får hjärtat jobba  :) O vi lyssnade på grymt bra musik idag i

bilen påväg in till stan riktigt högt också (A) hihi SWETT :D

Får se hur det blir om jag tar mig till älski idag för han ska träna senare

med Adam o jag sluta ändå klockan 5 så vi får se hur det blir ^^

Älskar min sötfis extremt mycket! Puss påre :*   

Over And Out!


 


Av Evelina kiviranta - 30 mars 2011 14:10

Vart i skolan idag för i morse ringde tamefan alarmet xD

Dagen har gått skapligt fort o det har varit ganska kul i

skolan idag faktiskt, fast det inte har varit något speciellt :P

Jaojao, är på bra humör ska bara slänga i mig krubb,

byta kläder o sen åka till bästaste bästa! :* hihi (A)

Vet inte alls vad vi ska hitta på men det återstår att se!

Och jag är JÄTTE nöjd över mobilen (A)

Har dock änslånge bara betalat 200:- men det tar sig sa pyromanen ^^

Jaja, hoppas ni andra får en toppen dag också!

Ciao!

Bjussar på en liten shnygg bild på mig o siss (A)

 

Av Evelina kiviranta - 29 mars 2011 12:22

Hej hej hallå!

Imorse ringde inte mitt larm som det SKA göra varje morgon

kl 06.35 ?! Så jag sov sött bredvid hjärtat till ungefär 10 - 11 tiden idag (A)

Vilket var väldigt skönt för trötta lilla mej :P

Tyvärr så missade jag ju skolan iof för jag vill inte hamnaefter igen med massa

arbeten :O Men pratade med Bea som jag har ett arbete med att

det var ganska lugnt idag ändå så ^^

Så, nu är älsklingen ute  försöker få ordning på sin bil. Hoppas det går bra <3

Sedan ska vi in till stan för han ska köpa nåt till bilen o jag ska till

försäkringskassan och bråka med dom :P -.-' Pallar inte det!

Menmen, tror de var allt jaghade att säga för nu ^^

Jag bjussar nog på en bild på sötnosen för nu sitte jag vid

gamla datorn o där kan ma alltid hitta nån kul bild på plutten ^^


Jag älskar dig Fredrik Lövgren och kommer aldrig lämna dig! <3

Du är mitt hjärta och mitt liv! We will never be apart! <3

   


Sann kärlek <3

Av Evelina kiviranta - 28 mars 2011 12:35

Hejhejhallå! Förlåt för min verkligt dåliga uppdatreing :$

Jag ber mest om ursäkt till min lilla syster för jag fick störst utskällning

av henne (hon vet jag läser min blogg iaf) ^^

Menmen, sommartiden är här o var rädd att klockan var 06.10 ist

för 07.10 men gick ut på nätet o säkte på fröken ur o såg att tiden stämde

när jag stod o väntade på bussen imorse :D Haha fail på mig ><

Menmen, anyway har jag en ny mobil som jag har/ska köpa av Petra :D

En Samsung Galaxy S! Ska del betala henne (A)

öhm, vad har jag mer att berätta lite snabbt?

Jag börjar bli frisk :D Ligger inte o hostar längre :P Bara liiite under dagarna ^^

Skönt! :D

Sen så stör jag mig på att jag har runt 1300:- kr på kontot men

inte får använda dom! :@

För att jag fixade den här månaden att jag ska få underhållsbidrag

varje månad den 25:e men eftersom jag fixade det tidigt den här månaden

fick jag utbetalningen den 17:e den här månaden men försäkringskassan

betalde ut till mig den 25:e OCKSÅ!

Alla som jag frågat säger att jag blir betalnings skyldig om jag använder pengarna

men liksom, hade dom gjort fel hade väl dom tagit tillbaka pengarna nu vid det

här laget? Eller? Ni kloka vuxna som läser min blogg, kommentera

o hjälp mig om vad som stämmer o inte!

Saknar min gullfis som jag åkte ifrån imorse :(

Slapp o väcka honom iaf för jag fick en nyckel igår (A)

hihi, så han kunde ligga kvar imorse o sova så kunde jag låsa

efter mig själv ^^ Goodie!

Ska åka till honom idag mitt hjärtegull :* Hoppas det går bra för honom att

fixa med bilen idag! Pussar på mitt hjärta Fredrik :* <3


See yah!

Av Evelina kiviranta - 24 mars 2011 12:08

Jahapp, jag är inte frisk på en fläkt ><

Är på ganska glatt humör fast jag är sjuk :S

Har inte fått i mig nån mat idag på lunchen :/

Fick i mig en HALV fiskpanett :S Inte mkt de int ..

menmen, ringde Kicki som jag har fitness med och sa

att jag inte kan vara med p.g.a min förkylning o hon höll med

mig o hoppasdes att jag skulle krya på mig!

Det håller jag med om!

En lektion kvar nu, sen dra till stan en snabbis, sen hem o ? a nånting

sen åka tillbaka till hjärtat igen :) <3

Me loves u honey :* <3

 

Av Evelina kiviranta - 23 mars 2011 13:33

 Bara för jag har såå tråkigt o för att jag är så SJUKT snygg xD

Haha, fatta ni? SJUK-t? xD Åh, vad dålig humor jag har -.-'


Detta är mitt godis jag sitter o trycker i mig just nu (A)

 

Och det här är jag just nu :D



   Och ungefär såhär trött är jag just nu! (bilden togs av älsklingen sist jag var sjuk)  

O här är en liten bild/del av min o älsklingens fotoalbum jag suttit p pysslat med hemma (A) ^^ <3

 

OCH DE HÄR ÄR VÄRLDENS FINASTE O BÄSTASTE MÄNNISKA! HAN BETYDER ALLT FÖR MIG OCH JAG ÄLSKAR HONOM ÖVER HELA MITT HJÄRTA OCH DET KOMMER JAG ALLTID ATT GÖRA! DU ÄR DET BÄSTA SOM HÄNT MIG FREDRIK LÖVGREN! <3 LOVE OF MY LIFE! <3

 

Av Evelina kiviranta - 23 mars 2011 12:14

Usch o fy o blä! Jag har sovit som ett ägg inatt   

Hostat som en gris hela natten och mitt huvud håller på att sprängas så

jag bestämde mig för att stanna hemma idag från skolan! (hos älsklingen)

Jag är så sjukt trött o hostar o nyser, som om jag inte kunde göra annat   

Inge kul alls   

Dom på Puttens jobb ringde honom för ett tag sen o vela att han skulle

jobba idag så han for för ett tag sedan   

Vill bara berätta att det känns "bättre" att vara sjuk i en one piece iaf  

Nu ska jag blippa runt lite här på datorn o facebooka lite sen om jag orkar ska

jag gå ner o kolla på massa tecknade o disney filmer! (A)

Saknar min snutteplutt fast han nyss åkte   

Han är en riktig    som tar hand om mig hela tiden när jag är sjuk   

Tack så mkt hjärtat!!

Älskar dig min gullfis     

 

Fredrik <3 Evelina

Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards