kiiwilina

Alla inlägg under april 2011

Av Evelina kiviranta - 30 april 2011 11:23

Då var det sista April då ^^

Ikväll blire livart ;D Längtar! Hoppas det blir kul men det tror jag nog :)

Älsklingen o  jag tog sovmorgon idag, o gú va skönt de va!

Wellwell. VI ska duscha så småning om och sedan på typ

eftermiddagen ska vi till hans mormor och fira henne :)

Sedan blir det skjutsa hem Sara till Valbo

och SEN till partajet! ;D

Shit, vet inte hur eller när jag ska hinna platta håret o byta om tills ikväll ;O

MEn det får vi se hur det blir med det.

Annars slutar det väl som vanligt att jag blir sur o typ

går dit i min One Piece eller nå^^

PMS kan inte altid va kul eller :/

Men, smockfull dag som man ser fram emot!

Hoppas ni får en trevlig dag/kväll oxå!

Pözzzz...

(Tänkte läga iny bild medn min lille syrra har inte SKICKAT DOM ÄN -.-')


ÄLSKAR DIG MIN BÄSTASTE POJKVÄN I HELA VÄRLDEN!!! :* <3

 

Av Evelina kiviranta - 29 april 2011 11:29

Uscha.

Blir less less less.

Ja, jag får gnälla för jag ska ha mens!

Vet inte vad mitt arbete ska hanlda om.. (ett arbete mellan samhäll- och naturkunskaps lektionerna ..)

BAAAJS!

Och detta ska va klart om två veckor o jag vet inte ens vad jag

ska skriva om -.-' Bra där!

Det ska minst vara fyra A:4 sidor också... KULKUL!

Skjut mig nån?

Längtar tills imorn så man kan få glömma bort allt det jobbiga!

Och tills man kommer ut i garaget. Det är också kul :)

Och så koncentrerar man sig på det man mekar med o inte annat skit som skolan x)


Ne nu ska jag sitta o deppa lite o försöka hitta något...

Sen blir det simning på idrotten! Jippie! :D

Av Evelina kiviranta - 27 april 2011 11:45

Fyför faen vad mätt jag är! ;O

Bea, födelsedags barnet bjöd mig o Jullan på pizza ^^

(jag vet att det är hon som inte ska njuda men hon insisterade :O )

Så jag har mat koma nu. Huvudvärken börjar även komma ..

Inte ok!

Slutar tidigt idag skönt som fan.

Sen blir de hem o sega tills älsklingen slutar.

Om jag tar bussen till Valbo eller om han hämtar mig

eller om jag tar bussen direkt till honom vet jag ej O.o

ja, allt för nu? 


Av Evelina kiviranta - 27 april 2011 07:26

Uscha. Inte sovit bra inatt :/ Frös utav helvete så är de lika kyligt ute ilväll med så får vi ta bort myggnätet ^^, Jaojao. Stort o hjärtligt grattis till Bea som fyller 18år idag! <3 Hoppas hon får en kanon dag. Hmm. Jag kommer nog somna på första lektionen och hungra ihjäl -.-' Mmm. Mkt gnäll på mig! Hörs hej.Fredrik, you are the love of my life! <3

Av Evelina kiviranta - 27 april 2011 07:26

Uscha. Inte sovit bra inatt :/ Frös utav helvete så är de lika kyligt ute ilväll med så får vi ta bort myggnätet ^^, Jaojao. Stort o hjärtligt grattis till Bea som fyller 18år idag! <3 Hoppas hon får en kanon dag. Hmm. Jag kommer nog somna på första lektionen och hungra ihjäl -.-' Mmm. Mkt gnäll på mig! Hörs hej.Fredrik, you are the love of my life! <3

Av Evelina kiviranta - 26 april 2011 15:23

Blir så less! Hur kan politikerna (eller vem fan de är som bestämmer hur mkt man- får i studiebidrag) tro att en ungdom klarar sig på 1 059:- Kr i månaden?! blir så less på allt. Jag har så jävla tajt ekonomi så det finns inte. Men utöver mina nödvändiga kostnader som tex mobilen och busskort m.m så vill man ju kunna roa sig eller något! Och jag har inte ens råd att köpa nya kläder till mig själv o det ska man tydligen ha råd med från studiebidraget. HUR DÅ?! :S Hur fan tänker dom egentligen?! ååh...

Av Evelina kiviranta - 26 april 2011 09:25

Idag är de inte min dag tror jag. Inget känns rätt. Är trött o hungrig -.-' Ne uscha. Blir inlägge konstigt beror de på att jag bloggar från mobilen ^^, Efter skolan blir det vänta på hjärtat för då ska vi åka en sväng till feltema o handla grejer ti bilen :-P Så vi kan fixa hans tvåor till nästa besiktning :-). ne nu ska jag ha lektion o inte göra ett skit! Ciao..

Av Evelina kiviranta - 26 april 2011 09:25

Idag är de inte min dag tror jag. Inget känns rätt. Är trött o hungrig -.-' Ne uscha. Blir inlägge konstigt beror de på att jag bloggar från mobilen ^^, Efter skolan blir det vänta på hjärtat för då ska vi åka en sväng till feltema o handla grejer ti bilen :-P Så vi kan fixa hans tvåor till nästa besiktning :-). ne nu ska jag ha lektion o inte göra ett skit! Ciao..

Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards