kiiwilina

Alla inlägg under maj 2011

Av Evelina kiviranta - 30 maj 2011 11:48

Ursäkta bloggtorkan! Men har inte haft tillgång till data/nät

på länge nu med tanke på att jag far okring som jag gör! :P


Guuu´vad jag är skol trött men snart är det över! :D

Idag får man reda på vissa betyg m.m

Imorn är jag ledig från skolan eftersom jag ska till sjukan.

På onsdagen är det vanliga lektioner och sedan

ledig tors - måndag!

Och på söndag till måndag ska jag med älsklingen

och hans familia på kryssning! :D

Och älsklingen har hållt på för fullt att fixa o trixa hemma med

en grej :P

Han kmr senare till mig för han följer med mig imorn.

Tack för allt ditt stöd hjärtat och att du jämnt finns och ställer upp för mig! Du betyder allt för mig. Jag älskar dig Fredrik Lövgren! <3

 

Well well. That´s for now.

Av Evelina kiviranta - 27 maj 2011 12:49

Kom hem igår från kryssningen.

Och fy i hela jävla helvette vad kul man hade då! ;D

Alla drack o hade jätte ul och dansade och åt god mat :)

Träffade mycke trevligt folk och snackade också! ^^

Den kom även en mycket äldre dam (menar inge illa men hon såg

verkligen död ut :s ) som flörtade med min pojkvän så fort dom sprang på varann xD hahahahahahah. Stackars älsklingen.

Gillar deras lilla konversation x'D

Fredrik - Ursäkta, men jag är upptagen!

Damen - Men det spelar väll ingen roll??

Hahahahahaha åh, stackars hjärtat ^^

Idag är jag tyvärr hemma från skolan för jag känner mig inge pigg alls.

Tror faktiskt jag börjar bli sjuk igen -.-'

Jag orkar inte ladda upp bilder nu men kanske gör det lite senare :)

Pözz

Av Evelina kiviranta - 25 maj 2011 00:17

Nu sitter jag här med hängande ögon ><

Har haft en mysig kväll med siss, danne-boooi och plutten :)

Fredrik har precis kollat och fixat sitt konto.

Jag tänkte göra samma sak för att kolla så jag verkligen har pengarna

till kryssningen imorn, men upptäcker att jag inte

hittar min bank dosa -.-' Hoppas den ligger hos fredrik O.o

Nea. Så vi måste skynda oss till en bankomat

fort imornbitti ^^

Nu ska älsk o jag ut o röka sen lägga oss för maaaaassa trevligheter

(och åksjuka?) imorn! :D

Ha det så bra alla ni andra som får göra prov o gå i skolan ;)

hihi... Pözz o natti-natti!


Av Evelina kiviranta - 24 maj 2011 10:00

Kom till skolan oh körde först en redovisning sedan prov.

Klar på mindre än en timme men faaan vad jag skrev O.o

Skrev 7 1/2 sida x) Men ibland skriver jag ganska stort oxå x'D

Men jag tror jag svarade på allt ^^

Känner mig duktig! Nu ska jag bara typ vänta på att

klokan ska bli halv elva så man kan gå o käka med bea

sedan följa med henne till Juila och beroendes på hur mkt klockan blir så ska jag på möte kl. 13.15

That´s for now!

Längtar tills i eftermiddag när hjärtat kommer hem till mig! :D <3

All my love to him!


 

Av Evelina kiviranta - 23 maj 2011 11:51

Måndag som snart är slut i skolan :P

Kort dag imorn med redovisning och prov ^^

Sen sticker vi på kryssning! Hell yeah! :D

Ska bli skönt att komma iväg från allt skolskit..

Är taggad som faaaaen iaf! :O

Känns verkligen som om slutet i skolan är nära nu ;)

Vill hem o käka så jag kan åka till mitt hjärta!

Hatar att vara ifrån min andra hälft :/ <3

Längtar tills vi flyttar ihop :$

Well well..

Har inte så mkt att säga just nu ... ? O.o

 

Av Evelina kiviranta - 20 maj 2011 09:57

Han är ju för klockren, killen med saxofonen!!!!!!!! ;D <3

Av Evelina kiviranta - 20 maj 2011 09:52

Brittan kanske kände på sig att jorden går under på lördag?

Därför ville hon tjäna lite pengar på låten innan jorden går under ;)

Vad tror du? Kommer jorden gå under?

Jag ska nog lyssna på låten heeela lördagen x'D


Av Evelina kiviranta - 19 maj 2011 11:51

Herregud. Den här månaden kommer vara taight när

det gäller pengar. Som det blev förra och förrförra månaden -.-'

För onsdag och torsdag nästa vecka ska jag och älsklingen

åka på kryssning med min familj kiviranta/fräsénm som består

av Mamma, Pappa, Ronja och Danne-booi.

Sen nästa månad den 5-6/6 (söndag till måndag)

så ska vi på kryssning med älsklingens familj.

The Lövgrens! ^^

Oj, och vårat bokningsnamn där är "Sällskapsresan 13"

Bara för vi kmr va 13 pers :O

För jag menar, bara älsklingen och hans syskon är 5 st.

Sen ska deras respektive med och bara då blir vi 10 pers. plus 3 till :O

Ojojoj. Ska bli spännande ^^

Vettefan hur mina pengar ska räcka till men det får vi nog ordna :P

Hahaha. Hoppas det blir lyckat iaf!             <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<<3<3<3

Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards