kiiwilina

Alla inlägg under juni 2011

Av Evelina kiviranta - 29 juni 2011 13:30

Vill börja med att säga Grattis till sötaste

Prenilla Bergsmeds på 19 årsdagen! ;D<3<3<3<3

Hoppas vi träffas senare :)


Ursäkta att jag inte bloggat nånting, men det är faktiskt

sommar och nu, äntligen NU har jag sommarlov

och försöker faktiskt njuta av det! ;D

Där medföljer att jag inte bloggar så mkt (A)

Har varit o solat o badat igår med lill siss och natta

och Malin? tror jag hon hette ^^ shit vad solbränd jag blev!

Men eftersom jag alltid smörjer in mig med Aftersun så lider jag inte av det ;) Det är grymt varmt nu men man ska inte klaga ^^

Och jag längtar somfan för nu är det bara....

*trummvirvel* .. 4 dagara kvar tills man ska se Metallica! ;'D<3<3

Helt underbart! Min store bror ska också dit så det vore toppen

om man fick träffa honom där :)

Hjärtepluttis jobbar idag o vad vi vet så jobbar han bara denna

veckan ut. Men känns ändå skönt så man kan få lite "sommarov"

MED honom också o hitta på saker tsm :)


Blev lite sur nu när jag såg att Kissie går runt med hårband/gummiband

på huvudet som jag brukar gö -.-'

Så nu kan ju inte jag gö det längre. Eller jo det tänker jag!

Jag gjorde de före av vad jag såg ;) Hahhahah

I DON`T GIVE A FUCK ;)

 

Nea, nu ska jag gå o pissa sen typ, få solsting?! I don´t know!

Bye suckers!

Btw, här kmr lite bilder från när jag , älsk, siss o Danne-boooi va o badade o andra biler :P ;)


                 

Love my Fredrik Lövgren with all of my heart! <3

All my love goes to you baby <3

Av Evelina kiviranta - 25 juni 2011 15:50

Huvudvärk!

Hade as kul igår hela dagen här på gården med

lekar o god mat med the Lövgrens! ;)

Senare så blev det festligheter hos Adam med älsk, Linus,

Sarah, Sofia och Jonte :)

Nu ska vi snart plutten o jag åka med Axelsson till tierp

fö han ska åka cross.

Sedan snackas det även om att vi kanske ska till Eskön

till siss och Danne-booi och sova där o bada tunna o glo film,

men vi har inte bestämt oss riktigt men hoppas de

blir av för det är mysigt! :) <3

Älskar min pojkvän mest av allt fast han försöker,

ja försöker, sno mitt täcke på mornarna när han har sitt eget ^^ <3

   

Av Evelina kiviranta - 23 juni 2011 14:00

Precis satt på mig mjukisar och börjar äntligen slappna av!

Min sommarjobbs period är nu över. Typ.

Jobbar på måndag också för att tjäna in mina timmar

jag ar borta igår men det känns ändå tråkigt :(

Jag fick en jätte vacker ros av personalen på min avdelning

idag också eftersom det är min sista dag egentligen :')

Blev så rörd!

Men ändå skönt för snart får jag också ha sommarlov! :D


Imorn är det midsommarafton. Shit vad tiden har gått fort :O

Känns som om de var igår älsklingen och jag stod på

verandan och skottde bort snön! Jadu...

Vet inte riktigt vad som händer men tror vi ska vara med

Adam och Fia. så som det ser ut nu ^^

Får se om vi tar oss till Sandsnäs och kollar på

trubadur eller hur de blir :P

Ne nu ska jag ta o koppla av lite! :)


Såhär såg rosen ut jag fick och så fick jag ett kort

till där det stod snälla saker hihi ^^

 

Evelina Kiviranta    Fredrik Lövgren = SANT!

Älskar dig mitt hjärta   

Av Evelina kiviranta - 22 juni 2011 17:20

Nu ska jag gå o röka med Danne-booi o smööka sen tor jag

att jag ska käka jordnötter och russin! ;D

En liten "dagens outfit" som jag aldrig gjort förr tror jag :S


   

Av Evelina kiviranta - 22 juni 2011 16:31

Haha så glad :D Här har ni förklaringen tíl vrf jag längtade

till Torsdagen men det blev idag ist! ^^


 

Så himla nöjd! Dom blev kortare än förra gången men ändå lite långa :)


 

Anyway, ledig idag för jag var på möte imorse men jobbar igen timmarna på måndag ist :)

Sen har jag också lov! Skönt som faen ;)

Älsklingen o jag sov här inatt men åker hem ikväll till Häsen :P

Jao. Super nöjd över naglarna ;)

O på fredag är de midsommarafton så får se vad som händer :P


Av Evelina kiviranta - 20 juni 2011 16:06

Helt sopslut!

Nu har man vart på Lurbergsgården hela dagen :)

Allt gick jätte bra och fick träffa andra

trevliga freriearbetare och trevlig personal!

Men längtar faktiskt till Hedesundagården och sötnosarna

jag är van vid ^^

Precis när jag började cykla hem började regna oxå -.-'

Och inte SMÅ droppar direkt xD

Wellwell, bytt om till mjukisar nu som är så lovely!

Nee.. Älsklingen jobbar idag så det blir väl bara ta´t lugnt tills

hjärtat kommer så man får pussa på honom lite ^^

 

O.o

Av Evelina kiviranta - 19 juni 2011 14:19

Jag vet att jag tidigare har sagt att jag inte tål Lady Gaga,

men jag får nog ändra mig.

Lyssnade nyss på den och tyckte den var helt Ok faktiskt!

Vad tycker ni? :)



Det ser konstigt ut här men hoppas ni ser den!

Annars får ni söka själva på YouTube på Lady Gaga - The Edge Of Glory


Av Evelina kiviranta - 19 juni 2011 13:25

Seg söndag som vanligt..

Älsk fixar med SIN bil o sätter dit extra lysena (fråga mig inte-

vrf han behöver dom på sommarn?) men så ä de o jag sitter här

o är gnällig av mig...

Vill ha låååångt hår! Ska nog aldrig klippa mig igen B-)

Nämen seriöst, vill ha mitt långa hår som jag klippte av för många år sen!

Och löshår verkar bara vara drygt? O.o

Ne äkta hår får de nog vara för min del:)

Vet inte vad som händer idag riktigt - sega ba? I think so!

Imorn jobbar jag på Lurbergsgården för där jag brukar vara

(på hedesundagården) har stängt imorn. Så då får ja vara där ^^

Vi kmr va 6 st ferie arbetande där x) skojjsigt :P

Ne men.. Jag har inge vettigt att säga så. BYE FUCKERS!

 

Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards