kiiwilina

Alla inlägg under september 2011

Av Evelina kiviranta - 30 september 2011 12:32

Idag ska vi på middag hemma hos älsks syster och hennes fru :)

Först ska jag ner på stan med lill siss och handla lite ^^


Idag redovisade Nelly jag och matte på historian och det gick

faktiskt ganska bra trots min scen skräck -.-'

En sak jag inte fattar är hur fan jag vågade sjunga för hela

högstadiet när jag gick i sjuan i aulan och nu

vågar jag typ inte ens stå och prata inför klassen?!

VAD FAN HÄNDE?!


Wellwell, få bättra mig helt enkelt :)


 

Av Evelina kiviranta - 29 september 2011 12:24

Imorn blire middag hos goa Johanna&Alica med hela älsklingens släkt :)

Man kan väl ändå kalla dom min släkt nu va? :S

Vi kör på det!


Historia nu vilket inte är så soft.

Är klar med det jag ska säga på redovisningen so i have nothing to do.

I helgen måste jag gö ETT MÅSTE!

Jag MÅSTE träffa min fruga Prenilla!

Vi har inte setts på ungefär snart 3 fucking weeks!?

WTF happend? Så det är ett måste även om jag ska få jaga henne över hela jävla världen :P


     

Av Evelina kiviranta - 28 september 2011 21:01

Idag fikade jag med min fina vän Helna! Mysigt :)

 

Här är nån bild från när vi var på krogen ;P

   

Av Evelina kiviranta - 28 september 2011 08:19

Jag vill inte splittra familjen

Jag gör det här för vårat eget bästa

Mitt och hennes

Vill du från botten av ditt hjärta att det här ska funka måste du visa det

och kämpa för allt det är värt

Annars splittras vi

Alla vi måste kämpa så att det här ska funka

Det är inte lätt för någon.


Jag älskar er allihopa och jag vill inte förlora er.

 

 

Av Evelina kiviranta - 24 september 2011 11:25

Baby siss och var nyss ute med hundarna :)

Nu gör jag ett snabbt inlägg innan vi ska packa ihop o åka till köpis en

sväng innan vi åker hem till mor :)

Vi ska sova där inatt och ikväll blir det utgång :)

Ska bli riktigt roligt!

     

Av Evelina kiviranta - 23 september 2011 21:05

Sitter och dricker kaffe nu medans alla vi sitter och pratar om

vad vi ska göra :P

Om vi ska spela spel elr glo film elr nå ^^

Har haft en riktigt bra kväll hittils och tror den slutar bra med :P

Och vi bestämmde oss för att kö en utgång imorn jag Danne-booi

och älskling :) Får se om nån annan följer med elr om vi träffar folk ute imorn :P

Så imorn sover hjärtis och jag hemma hos mamma :)


Baby siss på biltema ;)

 

Av Evelina kiviranta - 23 september 2011 11:08

Time to raise our glasses!

Ne, inte direkt. Men härligt OM det var  så!


Historia snart, sen gå o käka sedan på lunchrasten följa med

Mattias till frissan!

Sen efter flera timmars pluggande och lektioner (jag utsätter mig själv att sluta-

senare än 2 på fredagar!) så kmr jag hem o väntar på att baby

ska komma hem för vi skakäka hemma hos morsan innan vi sticker till häsen:)


Sedan får vi se vad kvällen har att erbjuda ;)


  Peace.


Av Evelina kiviranta - 23 september 2011 06:31

Finally friday!

Tänker ta tjogo över sju bussen till skolan så jag är där

till första lektionen som det rycktas om att den är inställd.

Men åker jag nu så är jag där ifall vi har lektion,

och har vi ingen lektion har jag typ en timme på mig

att plugga annat! ;D


Ikväll sover lill siss och Danne-booi här tills imorn!

Imorn vet jag inte om vi ska ut på krogen på kvällen men det får vi se :)


Nu ska jag slänga i mig min macka sedan slänga på mig lite make!


       

Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards