kiiwilina

Alla inlägg under oktober 2011

Av Evelina kiviranta - 31 oktober 2011 20:04

Nu har älsk o jag beställt varsitt skydd till mobilen ;D AWESOME!

Jag har letat överallt i butiker efter ett sånt där silikon fodral till min telefon men aldrig hittat ett

förns nu i veckan när jag hittade en sida med rätt så schyssta priser!

Längtar till denna kommer i min ägo! <3


 

Av Evelina kiviranta - 31 oktober 2011 11:06

Liite bilder från i fredags. Kmr mer sen!



Jag som psyko sjuksköterska som blivit biten av Pernilla!

 


Älsklingen som präst ;)

 


Pernilla som vampyr och Sofia som Cruella de vill! ;)

 


F.V -Joel som nunna, Adam som cow  boy och Jonas som militär xD

 


Kul kväll vare! Tack allihopa som va med! :D

Av Evelina kiviranta - 31 oktober 2011 10:46

Yeah! Vaknar upp första dagen på lovet och har skit ont i halsen o hostar som en gnu -.-'

Kul jul!

Men ska käka halstabletter och dricka te och ha film dag för mig själv idag och bara slappa! ;D

Helgen har varit fullspäckad kanon kul!

Först halloween fest med polarna med utklädnad och sedan halloween fest

med älsklingens familj med mord och utklädnad!

Det har varit riktigt kul! :) Så en kanon helg alltså!



Käkade frukost nu och det var underbart att dricka te! Ska nog gå ner o göra mer ;D

Nej, jag äter inte chili på mackorna, tror ni jag är dum i huvudet elr?! Gjorde det för prydnad!

  


Min underbara snygging! ;d <3 Loves you!

 

Av Evelina kiviranta - 27 oktober 2011 12:35

Idag firar hjärtis och jag 8 månader tsm!

Älskar dig mitt hjärta! Bästa 8 månaderna någonsin och fler ska det bli. Kan inte tänka mig ett liv utan dig!

Du är allt jag behöver och vill ha. Tillsammans klarar vi allting! Min kärlke för dig blir bara starkare och starkare!

Me love you long time! :*

 


Other Things!

Helgen blir fullspäckad! Imorn är det höstlov, finally!! ;D

Så imorn blire partaj hos Fia! Fyfan vad taggad jag är! det är ett måste att alla ska vara utklädda

så det kmr bli skit kul o se vad alla har klätt ut sig till :)

Min dräkt får ni se senare ;) Älsk o jag åkte till köpis igår med Danne-boooi och shoppade dräkter

och alkohooool tills imorn ;D Sweet som fan!

Älskalingen köpte även en parfym till mig, Amor Amor, som luktade as gott! Så tack så jätte mkt hjärtat mitt!!!

Sedan på lördag blir det familjekväll hos Fredriks syster Emma! Och det ska bli grymt kul det med! :)


Så nu längtar jag tills att det är fredag eftermiddag så man kan GET THE PARTY STARTED! ;D


Peace out.

 

Av Evelina kiviranta - 23 oktober 2011 11:30

Igår va vi fram till färnbo o "hängde" lite med folket.

Senare blev det att vi tog en trip hem till Fia och hängde där till 3 på natten :P

Det var iktigt skoj!

Hoppas, hoppas hoppas verkligen vi åker till fjällen som vi planerat! :D

Fick jävligt uppblåst mage igår kväll :/

Va inte nice.. Så ängeln Fia värmde en vetekudde och gav mig den och

den gick jag runt med på magen hela kvällen ;D

Tack så mkt gumman för jag fick låna den!

Idag är det bättre thank god! Annars hade jag nog avlidigt!


Senare kanske vi åker fram o käkar lasse burgare och träffar frugan och smulan

men nu först ska vi ut i garaget och försöka tona älsklingens rutor :D

AWESOME! <3

(oj, måste nog ta bild på 940 nu när han bytt bil xD)

 


 

Du är som mitt egna barn. Händer det något dig blir jag förstörd! Älskar dig lillasyster. Du betyder allt! Så skräm mig aldrig någonsin sådär igen. ALDRIG! <3

               

Av Evelina kiviranta - 22 oktober 2011 18:15

Så jävla nice! Vill beställa mkt :(


 

Av Evelina kiviranta - 22 oktober 2011 17:53

Igår blev det en liten roadtrip in till stan och träffade sötnosen

Natta och Isak! :D Åkte unt lite med domi bilen sen åkte

hjärtat o jag o käkade o åkte tillbaka till häsen.

Där träffade vi frugan nilla och smulan :)


Idag blev det åter en lite roadtrip in till gävle för hjärtat skulle shoppa

lite på fel tema :) Sen tog vi en sväng in på köpis på hemvägen

eftersom Natta jobbar där :)

Kanske så kmr hon och Isak hit till häsen ikväll ;D

Skulle va skoj!


BLir sur på mig själv för att jag är så sur..

MEn det är inte så kul när ens enda jeans spricker tvärs över låret på

baksidan och det är dom enda jeansen jag kan ha!

Har inga pengar att köpa nya heller.

Har ingen kort vinterjacka heller så jag fryser arslet av mig!

Bläää. Ja, jag gnäller. Låt mig gö det!


 

Av Evelina kiviranta - 21 oktober 2011 11:21

Känns värdelöst att åka till skolan idag för en lektion -.-'

Menmen, då kanske man kan träffa lite friends? Ifall nån vill o kan träffas vill säga..


Har finska sista lektionen emn den pallar jag inte gå på för då blir jag stressad

ännu mer upp till tusen. Det är så mkt annat nu gällande skolan

som att KANSKE ha matte prov på tisdag, ett svneks askit ska vara klart

tills på onsdag och på tisdag ska vi köra våran show i aulan

klockan 13.00 för er som vill komma! ;)


Älskar dig mitt hjärta! Utan dig vet jag inte vad jag skulle ta mig till!

Efter snart 8 månader känner jag mig fortfarande lika nykär!

Blir bara kärare för varje dag som går!

Du är min pusselbit och det är vi from now on! ;)

Älskar dig mig plutt! :*   


     

                  Peace out!


Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards