kiiwilina

Alla inlägg under december 2011

Av Evelina kiviranta - 31 december 2011 23:45

GOTT NYTT ÅR MOTER FUCKERS!


  


          

Av Evelina kiviranta - 30 december 2011 11:54

As you all know, imorn kväll/natt firas det nya året in!

Har ingen aning om vad hjärtat och jag ska göra, om vi ska till Lisa med polarna eller fira med Fredriks släkt ^^

En sak vet jag iaf, och det är, om jag inte börjar må konstigt medans jag dricker

(som jag gjort de senaste gångerna)

så ska jag supa mig så jävla full för det va riktigt längesen! :D

Så vi får se vad älskn och jag gör imorn ^^


  Detta året har varit det bästa i hela mitt liv för jag har fått spendera all tid med den  

personen jag har närmast mitt hjärta, mitt liv kärlek och enda kärlek för det finns ingen annan jag vill dela mitt liv med!

Fredrik Lövgren!

  Hade jag haft råd hade jag gift mig med dig direkt!  

Jag vill dela minnen och upplevelser med dig och skapa en framtid tillsammans bara du och jag!

My love, my life!

Without you i´m nothing, but together we are one!

  Så tack för detta året och jag ser fram emot nästa ;)  


Och det är väl min nyårs hälsning! Kommer nog inte hinna blogga imorn så vi hörs nästa år! ;)

CIAO!


(ojojoj, detta är en sån skämtsam bild så mtro fan inte att jag är seriös med posen! xD )

 

Av Evelina kiviranta - 29 december 2011 14:31

Something like that..

Igår va en awesome dag! Jag träffade syrran coh vi sprang runt som galningar och shoppade! ;)

Det jag fick med mig hem stod på min lista men vissa saker inte (A)

*En ny kalender

*Lösnaglar + lim + nagellack

*Strumpbyxor

*Höga knä strumpor

*Hårfärg

*Väska

*Trosor

Sen så fikade vi och så med så det va chill och jävligt skönt när vi satte oss på "Naked Juice Bar"!

Så på eftermiddagen färgade siss håret på mig, vi åt hemma hos danne när hjärtat kommit dit

och sedan drog vi på bio alla fyra!

Vi såg  New Year´s Eve! Fyfan vilken klockren film! Den måste ses!!

Man blir as taggad till nyår kan jag säga ;)

Så här är lite bilder från igår och idag :P


Uscha, jag imorse när jag gick ner och kollade på ronja rövar dotter ^^

 


Så blev lösnaglarna med färg ;)

 


Lill hjärtat igår <3

 


Jadu...


Och här va efter färgningen så kollar man här sedan bilden ovan ser man resultatet här ;) 

 


Tjarå! Nu ska jag tjocka mig framför film tills hjärtat kommer hem <3

  Fredrik Lövgren  

Av Evelina kiviranta - 28 december 2011 08:29

Jahapp, anledningen till att jag är uppe såhär tidigare är för att

jag precis har duschat och fixat mig för jag ska ta tio bussen in till stan och träffa världens bästaste

lilla syster för en shopping dag bara hon och jag! :D

Det ska bli riktigt kul för det är inte ofta man får spendera en hel dag bara hon och jag! ;)

Så man får se vad man kommer hem med sen ^^


Sen när Fredrik slutat jobba kommer han till Danne-booi där vi ska käka oc sedan gå på

bio och se New Years Eve´! ;D

Så detta kommer bli en awesome dag! ;D


 

Av Evelina kiviranta - 27 december 2011 16:28

Grattis till mig och mitt hjärta idag som har 10 månader! :) <3

Det har varit dom bästaste månaderna i mitt liv och fler ska det bli!

Jag vet inte vad jag skulle göra utan dig!

Without you im nothing but together we are one! <3

Mitt livs största och enda kärlek.

Jag älskar dig Fredrik Lövgren!


             


Av Evelina kiviranta - 24 december 2011 19:23

Hejsan hoppsan och god jävla jul på er då! Lär väl skriva ett inlägg jag med då ^^Idag har älsk och jag bytt paket på morronen i sängen så de va en bra start på dagen :)Jag fick en bok jag önskat, en skiiit söt liten frän spargris och vita stora bokstäver man kan tex haI hyllan med bokstäverna som det ska stå F HJERTA E , så gulligt så! :) Själv så fick älsklingen ett påslakan set med angry birds ^^,På dan va vi till morsan och firade lite, fick pengar och bio kort :)Nu sitter vi uppe hos emma och har käkat as god kalkon o nu sitter jag vid ipaden (a) Ikväll ska jag och bästaste få låna filmer och ha en myskväll och mysa med gotti saker ^^, Jag funderar även på om jag ska köpa ny mobil nu när jag fått min lön och sedan får pengar från skolanmen vet fortfarande inte vad jag ska köpa eller OM jag ska...Vet inte ens om jag har råd och jag behöver verkligen en ny mobil!! En sak är säker och det är att jag aldrig köper en begagnad mobil igen!!Bilder får jag fixa en annan dag :p imorn eller nå ifall jag orkar .Hoppas alla får en lika trevlig kväll som jag ska ha! GOD JUL!

Av Evelina kiviranta - 23 december 2011 11:55

När man väl har lov kan man inte sova länge? Drygt as hell..

Försökte somna om flera gånger iallafall men nu sitter jag här med min underbart goda frukost

efter att jag plockat in disk och jatta jatta jatta ;)

Första lov dagen, hur känns det? - Jorå jävligt skönt för imorn får man paket! :D
Sry kids, TOMTEN FINNS INTE! Den enda pusselbiten som fattas nu är mitt hjärta <3

Men han få faktiskt kanske sluta 3 idag ist för fyra! ;)

Yeeey!


Ne nu ska jag äta upp mina toost här och dricka massor av O´boy (!) (världens godaste dryck BTW)

See yah!


     



Av Evelina kiviranta - 22 december 2011 18:28

Nu har man äntligen jullov!

Fast det är bara till den 10:de :( Bättre de än ingenting!

Och på lördag är det julafton och grejer...

Längtar till julaftons morgonen för då ska älsklingen och jag byta julklappar (A)

hihi, hoppas han gillar min men det tror jag! :P

Kan skriva på lördag vad han fick eftersom han brukar läsa min blogg kan jag inte skriva det här nu xD

Big fail i sånna fall :P

Menmen, svärmor sa nyss att vi ska käka lite jul krubb imorn.

Gott som fan!!! ;D Jul skinka och grejer ^^

Fast fan vad jag kommer gå upp i vikt xD

Men då är de ba mer att älska ;D

Haha!


Hehe, hittade en bild från förra helgen tror jag de va när vi stack till Danne-booi och hade game poke night! ;) As mysigt!

(och ja, min pojkvän vill se ut som ett EMO där xD )

 


Älskar dig min världens finaste, underbaraste och bästaste pojkvän!

Evelina Kiviranta     Fredrik Lövgren


Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards