kiiwilina

Alla inlägg under mars 2012

Av Evelina kiviranta - 27 mars 2012 14:12

Lägger upp en lite alv taskig bild på min nya skönhet!

Blev riktigt nöjd och det gjorde inte ont som jag oroade mig för utan de kittlade som

in i helvette ist!

Låg där och sprattla som en fisk för att hålla mig för skratt!

Men blev riktigt nöjd och nu får min kropp vänta ett tag innan det blir en ny teckning på min kropp! :)


 

Av Evelina kiviranta - 25 mars 2012 17:58

Imorn gäller de! Imorn ska det gaddas!

Klockan 10 på Twister ska jag göra tassar på revbenen. Men nu såg jag en bild

på en random tjej som har dom liksom bak på höften eller vad jag ska säga..

De va lite fränt de med :D

Så vi får se hur det blir ;) AS TAGGAD IAF! :D


Fredrik Lövgren. Mitt hjärta. Mitt allt   

Av Evelina kiviranta - 21 mars 2012 13:10

Som rubriken lyder.

Det är så fullt upp hela jävla tiden får fan inte en enda lugnt stund och sen när jag väl får lägga

mitt söta lilla huvud på min underbara kudde bredvid den bästa och enda mannen i mitt

liv så kan jag inte koppla av på de få timmar sömn jag får.

Jag ska hinna redovisa i skolan hela mitt projektarbete, jag ska bli klar med 3 engelska grejjer,

jag ska skriva ett personligt brev på svenskan och CV.

Jag ska hinna blir klar med matten under prakatiken fast det känns ändå värdelöst eftersom

jag kanske ändå får samlat betygsdokument om jag inte får ett IG på finskan.

Shoot me. Please.


Har en lektion till i äckel religion, vet inte vad vi ska göra där, vill inte veta heller.

Sen ska jag skynda mig till stan för att sticka till City vården för att ta

min andra Gardasil spruta och sen hem. Och hemma ska jag fylla i papper och skicka tillbaka min student

hoodie tunika eftersom jag har gått upp i vikt som en gris nu efter jul o allt jävla skit.

Jag är stressad till tusen.

Har hört från olika håll att follk undviker den där Gardasil sprutan pga man kan få migrän resten av livet,

men de chansar jag. Alla sprutor jag får gratis tar jag! ( i medicinskt syfte ofc)


Pust.

Skönt, nu har man fått skrivit av sig också.



Btw, såhär ser magen ut nu.

Dom cutta upp min tattis så ska stämma skiten ur dom på cash.

 

Av Evelina kiviranta - 13 mars 2012 16:16

Jadu, blåmärkena blir ju bara värre om jag får säga det själv..

Men ikväll är det äntligen den sista sprutan! Sen slipper man den där svidande känslan.


 


Av Evelina kiviranta - 12 mars 2012 10:09

Haha, sitter och kollar gamla bilder på bdb xD Kan va lite små skojsigt ibland ^^

Jag mår hyffsat bra nu efter omständigheterna!

Denna gång gjorde dom ett större snitt liksom emellan mina andra ärr efter

första operationen när dom gjorde titthål. Nu gick dom bara in på ett ställe och bredare =)


Jag stannar hemma idag för jag mår inte riktigt hundra och jag hade grymt ont inatt :/

Men imorn kanske man vågar sätta sig på en guppig buss till skolan men det återstå att se!

Jag måste även ta sprutor i benet som är blodförtunnande så jag inte ska kunna få någon propp nu efter operationen!

Fast de är fredriks syrra Erica som tar dom, o blåmärken  får man efter dom oxå xD

kolla näst sista bilden!


Tänkte bara säga att jag lever och slänga upp några pics!

Hare gött bitches!


 

Operationen 2010

  


 

Nu har jag tagit bort mitt plåster så nu ser det ut såhär efter denna operation 2012

  

 

Blåmärkena efter sprutorna

  

 

Har man tråkigt på sjukan så har man...

   



Av Evelina kiviranta - 5 mars 2012 09:01

Jahapp, då var man ny stucken då! Haha,

alltid lika kul och skönt och ta blodprov ;D

Hihi, sadist (A)

MENMEN! Idag ska jag väl typ chillz med mig själv och mina orakade ben som jag ska

göra något åt under dagen! Sen typ packa ned det jag ska ha till sjukhuset.

Och sen ba chillz. Tills ma baby kommer hem! ;D :*

Wellwell, tror inte jag kommer blogga imorn innan jag åker för då är jag DÖD.

Ska upp typ 4-5 tiden ba jah! -.-'

Well, smell u later (Y)


 

Av Evelina kiviranta - 4 mars 2012 12:29

Ja ni, nu är det inte många dagar kvar tills jag ska opereras.

Konstigt nog är jag liite nervös :/

Men det är nog för smärtan efteråt (som jag hoppas jag får slippa) och för att denna

operation är lite annorlunda än sist..

Menmen, kommer ha mitt hjärta där när jag sövs och när jag vaknar upp

och det betyder allt! <3

Sen när de börjar närma sig kväll kommer mor dit och älsklingen åker hem

och mor min sover över eftersom jag MÅSTE sova kvar en natt och

hatar att vara på sjukhus så jag känner mig a bit safer med mami i närheten!

Menmen, så é de.. Vet inte vad jag ska skriva men bloggen kommer nog eka lite tomt

här nästa vecka men hoppas ni, mina fina läsare stannar kvar ändå!

Puss så länge.

Over And Out.


 

Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards