kiiwilina

Alla inlägg under april 2012

Av Evelina kiviranta - 27 april 2012 09:26

Skönt med fredag o lång helg!

På måndag blir de fira älsklingens mormor sedan på kvällningen blir det partaj

för fulla muggar och människor! ;)

Är i skolan nu och pluggat lite matte som vanligt.

Tur att man har trevlig lärare som är glad och pratglad! ;)

Nu är det bara ett prov kvar som jag ska testa ha på onsdag,

så får se om man klarar det!


Ikväll vet jag inte vad som händer men det återstår o se!

På lördag ska min karl och frugans karl åka till jobbet för att fixa med bilen

så då får min sötnos Pernilla och jag en del dag typ på köpis

för oss själva vilket ska bli hur mysigt som hellst! ;)<3

Och på söndag ska de plockas och fixas på gården och på måndag är man ledig

för firande. Måste även ringa till polisen och vikarieförmedlingen och anmäla mig så man får jobba lite!


BTW; Följ mig på instagram! KIIVIRANTA


   

Av Evelina kiviranta - 25 april 2012 09:24

Sweet as fuck.

Klarde nyss ettt matte prov så nu gäller det att plugga plugga plugga

för att den 8:e göra sista provet!

Nu känns det att det är nära till studenten. Kommer sakna som fan

att hänga här i skolan och bara lattja och umgås med alla här.

Fan. Många tårar kommer fällas på studenten. Uscha.

Längtar med endå inte.


Wellwell, ska åka till praktiken strax och jobba lite sen ska jag åka tillbaka hit till stan igen

för att hjärtis ska hämta mig sen åker vi till köpis och ska inhandla lite

behövliga saker!

See yah.


Fredrik Lövgren  

 

   

Av Evelina kiviranta - 20 april 2012 09:35

  Skolan nu! Känns ändå lite kul o vara här vissa dagar o kolla på

småglina som har några år kvar ;)

Har räknat matte med Anne och det flyter på bra nu!

Ett prov kvar sen är jag klar med matten for good! Men jag funderar faktiskt på att dela

upp provet till två så jag slipper komma ihåg så mkt (Y)


Idag är de fredag äntligen! Så jävla trött o slut i huvudet att de inte finns.

Sjuk orkar jag inte bli o hinner inte heller!

Praktiken går super bra och jag trivs som satan!


Ikväll blir dra till färnbo och gå på Distkrig klockan 7! Har några polare som har ett band som

ska spela och dom är grymma!

Längtar tills jag vågar ta mig i kragen och sjunga några tiner jag med..<3

Så det ska bli kul och om jag gissar rätt får jag träffa frugis o massa andra oxå! :*

Menmen, ha en trevlig helg allihopa o njut av livet!
För det jag JAG! ;)



Av Evelina kiviranta - 16 april 2012 15:49

Då har man haft sitt sista lov ever då. Förra veckan hade jag påsklov o nu tror jag inte de blir nå mer lov..

OM man inte räknar sommarn som kommer nu som ett lov eftersom jag

ska plugga vidare i höst på Högskolan om jag kommer in! ;)


Wellwell, på lovet sov jag iaf hos bästaste frugan från tis-torsdag och vi hade så mysigt och roligt! =)

Kollade på massa film käkade gott och gick ner till repan o träffade folk.

I helgen va jag med hjärtis o massa andra fina vänner! =)


Nu är jag inne på min andra vecka praktikl, så om man räknar med denna vecka så är det

6 praktik veckor kvar sen en vecka till sen tar man studenten! SWEEET.

Fast kommer sakna allt o alla ändå, trots att man säger "skolan suger.." o.s.v


Ne vet inte mer vad jag ska skriva men de är väl det som pågår just nu!


   

Av Evelina kiviranta - 10 april 2012 12:37

Tjenis Penis! De va ett tag sen man skrev här. Menmen sånt händer!

Ikväll och en natt till ska jag sova hos bästaste frugisen och bästisen Prenilla! :*

----> http://www.nattstad.se/pernillabergsmeds

Ska bli hur mysigt som helst o ha tjej kvällar o ba chilla o mysa! :)

Ska snart hoppa in i duschen o bli lite freeesh och sedan plugga lite så man har de gjort!

Slänger upp bilder på ALLA mina tatueringar jag har för er som ville se :)

Puuuusss..


Min första jag gjorde som jag har på benet hos en hemma tatuerare och stjärnorna står för

min mor, syster, far och våra katter :)

  


Dom här har jag ganska gömda på höfterna eftersom de va en polare som gjorde dom på mig :)

  


Sedan blev det detta troll som jag har på högra underarmen och jag gjorde den

i studio och denna är tillägnad till far min :)

  


Och dessa tassar sitter på revbenen/magen, är även gjord på studio och är för mina

underbara katter och den kattälskaren jag är!:)

  

 


Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards