kiiwilina

Alla inlägg under augusti 2012

Av Evelina kiviranta - 28 augusti 2012 06:40

Som sagt, igår så firade jag och världens bästa pojkvän 1,5 år tillsammans!
Tänk att tiden har gått så otroligt fort men ändå sakta på nåt vis?
Men det är den bästa tiden i mitt liv!
Jag kommer alltid finnas för dig mitt hjärta! Jag älskar dig! <3


Idag händer nog inte mkt pga att jag har varit vaken sen 05.15 pga min.mage så får se om jag somnar om något innan jag kliver upp.
Sen resten av dn blir nog filmtittande efter som de är typ svinkallt ute nu tjugo i sju. De är typ 2 grader ute så de känns inte alls lockande!
Tycker vi kan hoooa över allt regn o skit o ta hit snön på engång!

Av Evelina kiviranta - 23 augusti 2012 14:16

Wow, var länge sen man satt och bloggade från datorn! ^^


Ne, men jag skulle behöva hjälp med en grej. Jag har funderingar på att byta blogg..sida?

Alltså på typ blogg.se eller nattstad o.s.v,

men vilken tycker du/ni att jag ska byta till?

Ni som har mig på facebook eller mitt nummer kan väl slänga iväg en kommentar

eller ett mess om vilken sida ni tycker jag ska byta till och VARFÖR!

Snälla? Jag har jätte svårt att bestämma mig!

Tack på förhand.


Bara för de så kan jag bjuda på lite gammla bilder!

SAKNAR MINA DREADS!

 


 


                        

Av Evelina kiviranta - 23 augusti 2012 08:31

Det är redan en skit dag när jag vet att jag bara har 4 jävla cigg under dagen, jag redan är vaken nu vid den här tiden & de spöregnar ute.
Så jag tror nog jag inte ens klär på mig idag utan kliver i morgonrocken och går ner o gör frulle och går o lägger mig i sängen igen och kollar på film.
So don't mess with me today!

Av Evelina kiviranta - 22 augusti 2012 09:27

Idag tänker jag rocka sönder min onepiece och jag fattar inte att jag inte användt den på ett tag?!
Wellwell.
Blir frullz nu och vampiries diaries! ;)
See yah!

Av Evelina kiviranta - 21 augusti 2012 17:40

Hello everybody!
Idag har jag bara tagit det lugnt och kollat på vampiries diaries vilket är en utav dom bästa serierna jag någonsin sett.
Ja jag är lite av ett vampyr freak.
Menmen.
Runt halv 7 ikväll ska vi ner till Fredriks syster och fira hennes fru för en anställning så då blir de vin o kex o lite annat ^^
Smell u later fuckers!

Av Evelina kiviranta - 19 augusti 2012 09:56

Då är vi typ påväg till sandviken för att bada. Fan vad kul :D

Av Evelina kiviranta - 18 augusti 2012 17:24

Idag va vi som sagt hela familjen på furuvik och kollade på djur och spelade för att vinna grejer!
Hjärtat drog lotter och vann wn arg fågel och jag vann min gorilla som jag ville ha!

Av Evelina kiviranta - 17 augusti 2012 13:18

Från i onsdags har jag sovit här hos min bestie Nilla! Vi har umgåts med massa folk och myst och glott serier och sett film och käkat så mycket kantareller att jag snart ser ut som en! ^^
Ikväll sover jag bredvid mitt hjärta igen! :*
Sen imorrn kl 9 åker vi till furuvik över dagen och sen på kvällen ska hjärtat ut o käka så jag får väl stanna hemma :p
O på söndag drar babe o jag med maja och robin till sandviken o badar hela dan!
Kommer bli en bra helg! Vet dock inte vad som händer ikväll ^^
Smell u later bitches and haters!

Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards