kiiwilina

Alla inlägg under september 2012

Av Evelina kiviranta - 30 september 2012 15:26

Shit vilken härlig dag det har varit idag! Lite smått kallt men solen har varit framme och värmt lite samtidigt!

På förmiddagen gjorde jag och hjärtat inte mycket tog de lugnt och busade lite.

Sen gick vi ut på gården och hjälpte till lite och kastade pil. Jag vann tjugo spänn iaf.

Sedan gick vi in och käkade grillade hamburgare. GOTT!

Sedan tog vi en sväng till ica och efter de tog vi en sväng på byn i det fina vädret!

Jag älskar mitt liv just nu! Jag älskar höstens fina dagar med alla vackra färger.

Jag älskar att bo här ute i Hedesunda och jag älskar min pojke! Love my life!!

Så här kommer min dag i bilder typ eller nå.

(klaga inte på mobil bilder för jag har ingen kamera!)


   


       


           <--Och folk säger att jag är kort?


   


-So Long- 


Av Evelina kiviranta - 29 september 2012 14:16

Underbart att sitta o spela med baby hela dagen o mysa o äta gulash! <3

Av Evelina kiviranta - 28 september 2012 10:25

Ja, denna dagen kunde ha börjat lite bättre!

Vaknar upp med sprängande huvudvärk set spöregnar ute (jag tänkte gå ut innan frukost och ta en prommis-

men skippar det pga vädret eftersom jag nyss blivit frisk!) och ikväll är det utgång.

Hujeda mig. Hoppas både värken och vädret bättrar på sig till ikväll.

-So Long-


   

Av Evelina kiviranta - 27 september 2012 08:48

Inatt har jag sovit rent ut sagt som en påse skit. Vaknat flera gånger och inte kunnat somna om.

Drömt massa dumma och konstiga grejer. Ne, blää.

Men jag ser fram emot en dag jobb mellan tolv till sex för jag har stängning!

Så det ska bli grymt kul :) Sen hoppas man bara på att dom hör av sig fler gånger!


IMORRN SMÄLLER DET!

Typ iaf. Vet inte när jag åker in till stan men blir väl nångång typ på eftermiddagen.

O då ska vi dra hela gänget som ska ut till en polares lägenhet o för partaja lite!

Sedan drar vi till mingel och bar innan 22.00 Ses vi där?

Ne det ska bli grymt kul (kommer självklart sakna min bästaste!) men jag kommer vara hönsmamma hela kvällen över mina sötingar så alla är med hela tiden och att vi som ska, hinner med natt bussen annars blir det jobbigt för dom andra!


Har en sån otrolig träningsvärk och det är = att jag måste börja gå ut o gå på dagarna jag inte jobbar!

Jag är äen lite slut i huvudet men det ska nog gå!



 


-So Long-

Av Evelina kiviranta - 26 september 2012 09:43

Friskare nu! Men inte till 100% men kan iaf andas genom näsan!

Just nu sitter jag vid datorn och fipplar lite och ska fixa med lite musik och sen ska jag ta kvart i tolv bussen in

till stan för att åka till min gamla skola och träffa Lina och hämta en nyckel!

Sen får vi se vad jag gör om jag går hem till morsan eller om jag träffar nån.

We´ll see how it goes.

-So long-


 

Av Evelina kiviranta - 25 september 2012 07:03

Idag ska jag upp till skolan och jobba på nyckelpigan med barn runt 4-5 års åldern? :)
Börjar 08.00 och slutar 16.30
O jag är helt slut och vill bara lägga mig i sängen o sleeepa hela daaage än...
Men de kommer säkert gå bra men önska mig lycka till iaf för de är första gången jag jobbar där!
Later bitches.

Av Evelina kiviranta - 23 september 2012 11:23

Jahapp, då ska man tydligen ta en tripp till Mora då för att skjutsa dit Pelle o Sara för att han ska kolla på

en donator bil :P

Wellwell. Får se när vi kommer hem för vi åker typ. Snart. Nu.

Och så får vi se om jag sover hos frugan ikväll också men kanske. Man vill ju helst vara hemma o ba dö när man är sjuk men jaja.

Får se hur jag gör!

Bjuder på lite smexiga bilder på mig och mitt hjärta!

Later fuckers.


       


ÄLSKAR DIG MIN SJÄLSFRÄNDE!   

Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards