kiiwilina

Alla inlägg under april 2013

Av Evelina kiviranta - 30 april 2013 14:16

       

Av Evelina kiviranta - 30 april 2013 08:38

Oh shit vilken piss natt. Vaknat och sovit om vartannant men mest vaken och haft världens jävla magvärk! Uscha. Så min gravid kula förföljer mig fortfarande... (ni som känner mig vet vrf osv)

 

Sitter här med min mjöl och havrefras, juice och en smörgås. Mumma! Ska kila över till affärn o posta brev och köpa cigg o sen förbi Erica o Nellie en sväng! Sen hem igen för att ta en låångt skönt bad. Känns som om min body behöver det! Sen blir det nog Iron man 2 o senasre runt 5 ska vi till F;s mormor o fira henne! Sen får vi se vad som händer ikväll, men jag tror faktiskt jag blir nykter. Känner mig inge sugen på o dricka. Men trevligt häng med underbara people är alltid nice. Ne, slå lite på min mage och fortsätta kolla på Vakna med NRJ. Peace out.

 

Mina sötnosar!

 

Av Evelina kiviranta - 29 april 2013 09:48

Började dagen med att kliva upp och ringa till AF för att höra om jag behövde åka in men de slapp jag, de enda jag behövde göra va ayy berätta om mitt arbetssökande osv. *Sen började jag med världens godaste frukost! Bacon och äggröra! Mumma. Så dagen består av att kolla efter jobb, kolla på VD och SATC!

 

Igår kväll somnade jag som en stock men vaknade halv fem (?) o kunde inte somna om så låg och tittade på den bästa jag har i hela världen när han sov så sött och tänkte på hur tacksam över det liv jag har idag och alla jag lärt känna dom 2 senaste åren! <3

 

 

           

Av Evelina kiviranta - 28 april 2013 14:54

Vette fan asso. Vaknade upp med det och det verkar inte vilja försvinna men jag hatar det just nu och det här humöret trycker ner mig så att jag samtidigt blir deppig. Fuck it säger jag bara.

Så förlåt allihopa som får ut för det!

 

Var nyss till affärn och handla lite ditt o datt och även gotta till ikväll så F o jag ska spela pensionärs bingolotto om han nu kommer hem vill säga..

Nu tänker jag sätta mig på ballen på våra nya ballkong möbler och ta en cigg innan jag slänger in svettiga och äckliga mig i duschen! Peace.

 

 

Såhär fresh vill jag känna mig..

 

Av Evelina kiviranta - 25 april 2013 12:52

Oh, får nå fel! Vill köpa massa nytt till lägenheten men mest till balkongen! F och jag har sagt flera veckor nu att vi ska köpa ett "café set" till ballen nu men aldrig fått tummen ur! Sen vill jag köpa nå bra och snygga mattor man alltid kan ha där ute. Sen vill jag köpa små inrednings grejer till så man kan få en snygg fräsh fin och mysig balkong nu när solen skiner och man bara vill sitta där ute! Nu är den så tråkigt och dyster. Grått cement golv och två svart vikbara stolar liksom. Not so fun. Längtar tills jag får den som i min fantasi!

 

         

Ovido - Quiz & Flashcards