kiiwilina

Alla inlägg den 3 maj 2013

Av Evelina kiviranta - 3 maj 2013 09:15

Finally! Idag smäller det! Idag blire o gå på cirkus. Yeeey! Jag är nog mer taggad än nån annan som ska gå x) haha.

 

Det dryga är att jag har liiite ont i huvudet så ska ta en tablett snart o slänga på mig brillorna. Vilket även betyder att jag har haft ont i huvudet var enda dag sen i söndags. Kul! Fattar inte vrf heller?

 

Aja, ska väl börja kolla på avatar nu tänkte jag sen blir det platta håret för 12 sticker jag upp till Emma så hon ska försöka sig på o klippa mig! Jag kommer fan inte ha nå hår kvar snart.. Juste ja, har ju löshår nu! ;) Haha.. Ne hoppas det inte blir allt för kort bara mitt egna alltså..

 

Efter cirkusen sticker jag hem till baby och myser sönder! Som vanligt helt enkelt.

 

Bara jag får vara vid din sida F, betyder allt för mig. Förlåt för att jag tjatar men jag vill att hela världen ska veta att det är du och jag. Vi tillsammans. Älskar dig mer vad ord kan beskriva! <3

 

 


   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards