kiiwilina

Alla inlägg den 5 maj 2013

Av Evelina kiviranta - 5 maj 2013 20:21

Helgen har gått lagomt fort! I fredags var jag på cirkus med fredriks syster Erica, Nellie och Danne! Kanon kul men de va bara en liten cirkus, så inga djur förutom hästarna utanför man kunde heja på! Sedan igår klev vi upp kl 7 för att sitta flaggvakt i Årsunda på cross tävling! I början var det kul och i slutet men i mitten blev de så lång tråkigt :P Första och sista gången! :) Idag har babe o jag haft riktig slapp dag. Åkte o handla lite sen tog vi med oss fika och åkte till vinnersjö och satt i solen o myste med alla som var där och djuren! Nu har vi ätit och spelat bingolotto men ingen vinst! Däremot hittade jag ett par snygga skor på nelly.se´s rea så dom fick jag av bästaste babe! :* Nu ska vi slöa framför tvn o mysa! Puss på er.

 

                                                                           

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards