kiiwilina

Alla inlägg den 6 maj 2013

Av Evelina kiviranta - 6 maj 2013 14:00

LOVE YOURSELF. BELIEVE IN YOURSELF.

 

 

       

Av Evelina kiviranta - 6 maj 2013 10:38

Jag är en sån person som vill fippla med saker nästan hela tiden. Jag vill göra om saker, ändra, köpa nytt jätte ofta. Men typ bara i materiella ting och teknik saker. Som jag vill ju ha långt hår beställde löshår och fipplar med det. Jag kommer på nya saker jag vill köpa till lägenheten hela tiden. Jag vill fixa och dona och göra så att man trivs. Jag fippla lite med bloggen nyss för jag vill göra något nytt. NYTT NYTT NYTT. NYTT. NYTT. NYTT.... Ojojoj det blir kaos i mitt huvud.

 

Men som sagt bara materiella ting, inte tillexempel   en. Den håller jag sten fast vid min sida!

 

Wellwell, tänkte kolla på massa disney eller typ pippi långstrump filmer men fastnade här vid datorn as usual. Så nu ska jag nog gå o slänga mig i duschen med mitt äckliga hår och SEN titta på nån film! Kanske blir att hämta sötplutten på dagis sen också :) Värdelöst inlägg? Haha.

 

   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards