kiiwilina

Alla inlägg den 8 maj 2013

Av Evelina kiviranta - 8 maj 2013 14:00

Imorrn kommer lillasyster hit och slaggar tills på fredag! Ska bli super awesome för hon ska baka goda bullar o grejer ^^ plus att det är röd dag imorrn o jag tror fredrik är ledig så kan man ju hitta på nå skojs än o vara fast i lyan hela dan! Menmen vi får väl se vad vi gör. Om det är fint väder kanske man hämtar upp nå polare och åker o grillar o tar med en filt o lägger sig i solen eller nå! Åh, nu håller jag fan tummarna på att det är fint väder imorrn!

 

Längtar även till typ imorrn eller fredag då mina nya heels kommer! Vette fan när man ska använda dom men nångång blire ju alltid! ;) Lägger upp bild på dom när jag fått hem bebisarna :*

 

 

Av Evelina kiviranta - 8 maj 2013 10:56

Igår runt 2-3 tiden på eftermiddagen kom Natta och Isak hit och deras nya familjemedlem Engla! :) En blandras mellan pitbull och amstaff tror jag de va ^^ Jätte söt med största öronen! :*

Vi satte oss på ballen et tag, drack saft o solen och pratade. Sedan åkte vi ner till en strand här i närheten så Engla fick springa av sig lite ^^

 

Idag har jag sovit riktigt länge. Fattar inte hur jag kan sova så mkt? Wellwell. Solen lyser idag också så nu ska jag hoppa in i duschen sen blire lägga sig på ballen och sola tror jag om solen är kvar då :) Puss!

 

 

 

                     

Hihi, o jag som ÄLSKAR grodor ^^

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards