kiiwilina

Alla inlägg den 12 maj 2013

Av Evelina kiviranta - 12 maj 2013 10:36

Känns verkligen som om sommarn är påväg nu. Hur härligt är inte det då? Det är ljusare och varmare längre på kvällarna och man behöver inte alls ha lika mycket och tjocka klöder på sig längre! Som igår var jag uppe hos F´s syster Emma och spelade volleyboll till halv tio på kvällen! Skönt att röra sig.

 

Appropå röra sig så kör jag ju efter en app och tränar rumpan. Vette fan om den verkligen är för röven för jag känner bara lite i röven men mest i benen! Så vi får väl se hur det slutar.

 

Just nu glor jag på Pippi på de sju haven och väntar på att babe ska komma hem igen så vi kan åka och handla lite food. Efter det blir det nog ännu mera volleyboll uppe hos Emma! Ha en nice söndag peeps!

 

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards