kiiwilina

Alla inlägg den 16 maj 2013

Av Evelina kiviranta - 16 maj 2013 12:25

Ja, jag märkte för ett tag sen att jag inte får plats i mina gammla sommar shorts längre. Suck. Palla köpa nya varje år? Tydligen så lär man ju göra de ;) Min röv är för stor så jag får bara upp shortsen dit där den börjar sen går de ej. Nu får jg verkligen ta o skära ner på allt gotti gott!! Hoppas på att övningarna jag gör hjälper! Tror även jag ska börja med squats också men i sånna fall from. nästa vecka!

 

Gick till ica o skulle ba köpa mjölk till pannkakorna och grädde till babe men köpte även med min jordgubbar och vindruvor! För nu när jag inte längre ska äta skit så får jag äta mer frukt ist. Sen så är det ju faktiskt fan så mkt godare! Ne, kollat efter jobb o det ser lika dött ut fortfarande! Så nu blir det o slå på New girl o vänta på tvätt tiden!

 

 

 

Av Evelina kiviranta - 16 maj 2013 09:43

Igår åkte bebo och jag och hälsade på våra älsklingar i vingelsjö! Lika roligt och mysigt som alltid. Var först ett tag nere i luffzens rum o lattjade o myste allihopa. Sen efter ett tag gick vi upp o typ fikade och spelade UNO! :)

 

Nu har jag ätit 3 ägg ifall nån undra för jag va inte sugen på mer frukost :/ Betalat räkning och fipplat med banken så nu är allt typ i ordning o reda. Ska springa ner till tvättis och kolla om det finns nån tid jag kan ta idag för att dea upp tvätten lite och ta resten imorrn. Sen måste jag till ICA också för att handla lite mjölk till pannkisarna vi ska käka idag! Hörs senare :*

 

       

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards