kiiwilina

Alla inlägg den 17 maj 2013

Av Evelina kiviranta - 17 maj 2013 20:22

Tjolahopp! Ja, jag lever! Kom hem för flera timmar sen men då blev det lite snabb diska sen upp till Emma för att grilla med bebo och lillsiss och sedan spela volleyboll!

 

Nu står F i duschen sen blir det väl höra av sig till våra kåmpisar i färnbo trakten o ta en sväng dit o se vad som kan hittas på!

 

Imorrn åker vi in till stan en sväng för att köpa lite nödvändigheter sen kolla hockey sen är inget mer inplanerat. See u when we hörs. Peace.

 

 

 

 

Av Evelina kiviranta - 17 maj 2013 09:56

Tjoho fuckers eller sötnosar! Sönder stressad denna morgon trots att jag gick upp i tid! Ståt och väntar på bussen nu o ska in till stan för att lämna cash till mami o sen systemet och åka med lillsyrran hit eftersom hon ska slagga här i helgen! As gött :) hörs senare när jag kommer hem igen! Puss.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards