kiiwilina

Alla inlägg den 25 maj 2013

Av Evelina kiviranta - 25 maj 2013 16:31

Idag har det varit awesome väder hela dagen! Lovely. På förmiddagen stack babe o jag upp till svärmor och hjälpte henne lite på gården. Sen blev det självklart volleyboll spelande som alltid typ när vi är där ^^ När vi var klara tyur vi en riktigt härligt tur ner på ön och fick sommar känslor med bilrutorna nere, hög musik och svalkande vind! Så underbart!

 

Just nu ligger jag i sängen för jag har så sjukt ont i ryggen. Hoppas det går över snart! Annars så väntar vi typ på att frugan, Luffzen och Fidde ska komma hem till Fidde (våran granne o luffzens bror) så han kan duscha så vi alla kan åka o käka sen o sedan vidare in till Gävle på bilträff! Kommer nog bli riktigt awesome. Ska ta med mig några cider ockaå tror jag. Hoppas även på att få springa på några bekanta där ;) Alla ni andra får ha en riktigt awesome lördag! Puss.

 

   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards