kiiwilina

Alla inlägg den 22 februari 2011

Av Evelina kiviranta - 22 februari 2011 18:55

Mumma! Har precis käkat pluttens goda mat! :D

Riktigt jävla gott, satt o sa mmm hela tiden under tiden jag åt (A)

O det gör jag bara när det är riktigt jävla gott :O


Anyway, hostan har inte försvunnit med "bihåleinflammationen"

har. Eller ja, jag har iaf inte ont längre i tandköttet :D

Jävligt skönt. Bara lite snuvig o hostar som en get :(

Är hos plutten idag o ska sova här ikväll

så jag åker med honom in till stan för han ska jobba :)

Imorn blire ganska mkt o stressigt.

Ska på möte kl 14.00, o nångång ska jag träffa en viss

person för sista gången o få allt överstökat o innan de försöka hämta ut

pengar.. Drygt.. Men men sånt man får ta i livet.


Nu ska jag bara mysa med plutten vad vi än ska göra ^^

Åh vad jag har saknat hjärtat mitt!!!!! :*   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards