kiiwilina

Direktlänk till inlägg 14 maj 2012

SOME WEEKS LEFT

Av Evelina kiviranta - 14 maj 2012 15:53

Nu är det bara några veckor kvar på praktiken plus en och en halv

vecka kvar i skolan för sen är det ta mig fan STUDENTEN!

Shit vad skönt det ska bli, men ändå inte.

Kommer sakna alla grymt mkt både lärare och elever!


Men de känns fan inte som om studenten är nära alls pga det här

piss äckliga och tråkiga vädret!

Känns som om de mars-april fortfarande.

Vat fan är all sol oc sommar känslor?!

Just nu känns det som om dom är lååångt borta.


I fredags var jag ut o käkade på O´learys med Fredriks systrar Emma och Erika!

Efter de så gick vi på bio och såg Dark Shadows som va grymt bra! ;)

De va jätte mysigt!

I veckorna har jag praktiken som jag står i för fullt och jobbar och gör mitt bästa!

På helgerna är jag med min go´fis och träffar polare :)

Bara njuter av mitt underbara liv just nu till fullo!


Värdelöst inlägg men skönt o skriva av sig ibland O:)


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina kiviranta - 30 maj 2013 21:45


VAD GÖR DU HÄR?!   Tänkte testa den här nya bloggsidan Fames.se och se hur den är. Suttit och fipplat lite tillfälligt på den men det kommer säkert bli fler ändringar men hittils verkar den hyffsat bra! Så kika in på den istället nu! Pus...

Av Evelina kiviranta - 30 maj 2013 20:10


Bloggar inte förns nu bara för att imorse kunde jag inte ens komma till denna sida, inte ens mobilblogga gick så då fick de vänta! Åkte till stan idag iaf eftersom jag skulle till sjukan och allting visade sig vara jätte bra och fint! Så det kä...

Av Evelina kiviranta - 29 maj 2013 16:00

Av Evelina kiviranta - 29 maj 2013 13:39

        Hahaha 29:e maj idag! Så himla kul och ska lägga upp klippet varför jag tycker det är så kul! Ja, idag fick jag jobba 4 timmar känns ju skönt så för inte så länge sen kom jag hem. Igår åkte jag ju till stan för att hänga med Erik ...

Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards