kiiwilina

Alla inlägg den 30 januari 2012

Av Evelina kiviranta - 30 januari 2012 08:25

Tjo era syndare!

Idag är det äntligen dags för att köpa månadskortet och köra första träningen idag! ;D

Är så sjukt taggad och peppad till det här!

Jag kommer må som ett slakt efteråt men det är nu förändringen börjar!

Bara käka nyttigt och grejer och träna så ofta jag kan!

Hell yeah!!


Och så har jag köpt så jäkla snygga tränings kläder också ;)


NE men, nu lär jag skära upp lita paprika att ta med mig och gnaga på och packa ner frukten

eftersom jag inte kommer hinna käka lunch!

See yah fuckers ;)


 

Ni får en bättre bild sen! Är jäkligt stressad just nu

Av Evelina kiviranta - 30 januari 2012 07:51

DAG 11 - HUR DU SMINKAR DIG


Jag gör inget avancerat NÄR jag väl sminkar mig.

Typ till skolan kan jag ha ba puder och mascara.

Men typ till fest så har jag mascara, puder, eyeliner, kajal, läppstift (ÄLSKAR röda läppar!)

och nån ögonskugga typ.

 

2 bilder där jag tror man ser sminket. Första bilden är på fest och den andra är fest o maskerad!

 

 

    

 

Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards