kiiwilina

Alla inlägg den 8 oktober 2012

Av Evelina kiviranta - 8 oktober 2012 21:41

Förlåt, har lovat så himmla länge nu men imorrn händer det!
Hinner inte fixa det ikväll.

-So Long-



BTW, Ny fripp (Y)


 


Av Evelina kiviranta - 8 oktober 2012 08:55

Det som skulle hänt igår kommer att hända idag ist! Blev lite fördröjning och så tänkte vi att vi kör med grejen på en måndag ist!

Vet ej tid fortfarande men nångång idag!


Well, igår när hjärtat o jag skulle gå o lägga oss fick jag skit ont o magen där man brukar få håll?

Iaf gjorde skit ont och började sedan värka ner mot typ livmodedrn.

Pain in the ass kan jag lova. Imorse när babe klev upp o jag skulle egentligen kliva upp samtidigt men kunde inte

resa på mig för att jag hade så ont.

Sov vidare till nu och har fortfarande ont men inte lika mkt.

Vette fan vad det är som spökar?

Aja idag ska jag ta det chill tills "DET" händer o senare ska jag va barnvakt o nelliebus!

-So Long-


 

Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards