kiiwilina

Alla inlägg den 4 mars 2012

Av Evelina kiviranta - 4 mars 2012 12:29

Ja ni, nu är det inte många dagar kvar tills jag ska opereras.

Konstigt nog är jag liite nervös :/

Men det är nog för smärtan efteråt (som jag hoppas jag får slippa) och för att denna

operation är lite annorlunda än sist..

Menmen, kommer ha mitt hjärta där när jag sövs och när jag vaknar upp

och det betyder allt! <3

Sen när de börjar närma sig kväll kommer mor dit och älsklingen åker hem

och mor min sover över eftersom jag MÅSTE sova kvar en natt och

hatar att vara på sjukhus så jag känner mig a bit safer med mami i närheten!

Menmen, så é de.. Vet inte vad jag ska skriva men bloggen kommer nog eka lite tomt

här nästa vecka men hoppas ni, mina fina läsare stannar kvar ändå!

Puss så länge.

Over And Out.


 

Av Evelina kiviranta - 4 mars 2012 12:15

DAG 24 - DET HÄR VILL DU BLI NÄR DU BLIR STOR


Förskollärare. Har vetat det sen jag va kanske... 3-4 år?


 

Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards