kiiwilina

Alla inlägg den 1 juni 2012

Av Evelina kiviranta - 1 juni 2012 18:30

Ja, sorry att jag inte bloggar så mkt men sitter aldrig vid datorn

och den här appen som bloggplatsen säger är påväg så man kan blogga på mobilen,

men inte fan har jag sett röken av den elle...


Men men, idag är det fredag och exakt en vecka kvar till den efterlängtade och älskade studenten!

På måndag är det brännboll vid 10.00 och kl 14.00 ska jag iväg och fixa mina naglar.

Tisdag är det klassensdag och då är det fika vid halv tio och efter det drar klassen till Josse sedan drar

jag hem medans andra går på barrundan..

Och på onsdag ska jag sova hos min älskade bästis och fruga! <3

Vi ska ha så mysigt och kul ihop som alltid :)

och på torsdag kväll åker vi till häsen och lägger oss tidigt för på

fredag ska man vara i stan runt 7.20 för fotografering och sedan champagnefrukost osv.

Sedan rajtan tajtan! Utsparken är från kl 13.00-13.30 sedan är man ingen elev längre!

Många tårar kommer att fällas denna dag kan jag säga.


Idag har klassen målat massa lakan och vi har gjort dom så jäkla fina!

Jag har aldrig sett ett flak som har målat alla personer i klassen på ett lakan iaf! ;)

Ne blev riktigt nöjd och typ hela klassen hade roligt tsm och det va också kul o se :)

Men som sagt, nu är det inte långt kvar!


       

Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards