kiiwilina

Alla inlägg den 30 juli 2012

Av Evelina kiviranta - 30 juli 2012 21:41

Idag har varit en super dag! Två fina vänner kom hit o vi åkte ner till stranden och badade o solade typ hela dan!
Så nu är man ganska solbränd på axlarna ^^
Imorrn kommer natta hit igen o hoppas på fint väder!
Nu rundar jag av dagen med stt smutta på ett glas äpple&kanel vin.
Puss!

Av Evelina kiviranta - 30 juli 2012 10:51

Åh igår hade jag en jätte kul och trevlighel dag med babe, Natta och Isak!
Först från typ halv två till fem va vi på köpis o knalla runt o kolla och fika!
Sedan bestämde vi oss för att åka o bada i hedesunda så efter dom hade åkt hem o hämtat badkläder så åkte vi och badade på sandsnäs och de va så jäkla varmt o skönt i vattnet! :)
Nu står jag o lagar lite nudlar och om ett tag kommer natta hit igen :D
Sedan vid två kommer min "bror" från gammel klassen o så ska vi åka o bada! :D
Livet leker ;D puss!

Av Evelina kiviranta - 30 juli 2012 10:51

Åh igår hade jag en jätte kul och trevlighel dag med babe, Natta och Isak!
Först från typ halv två till fem va vi på köpis o knalla runt o kolla och fika!
Sedan bestämde vi oss för att åka o bada i hedesunda så efter dom hade åkt hem o hämtat badkläder så åkte vi och badade på sandsnäs och de va så jäkla varmt o skönt i vattnet! :)
Nu står jag o lagar lite nudlar och om ett tag kommer natta hit igen :D
Sedan vid två kommer min "bror" från gammel klassen o så ska vi åka o bada! :D
Livet leker ;D puss!

Av Evelina kiviranta - 30 juli 2012 10:51

Åh igår hade jag en jätte kul och trevlighel dag med babe, Natta och Isak!
Först från typ halv två till fem va vi på köpis o knalla runt o kolla och fika!
Sedan bestämde vi oss för att åka o bada i hedesunda så efter dom hade åkt hem o hämtat badkläder så åkte vi och badade på sandsnäs och de va så jäkla varmt o skönt i vattnet! :)
Nu står jag o lagar lite nudlar och om ett tag kommer natta hit igen :D
Sedan vid två kommer min "bror" från gammel klassen o så ska vi åka o bada! :D
Livet leker ;D puss!

Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards