kiiwilina

Alla inlägg den 6 augusti 2012

Av Evelina kiviranta - 6 augusti 2012 14:08

Jag vet inte hur jag ska förklara detta men ska försöka så gott jag kan.
Jag har ett mål att uppnå. För mig själv.
Det är en väldigt stor grej för mig själv.
När jag har mod nog. Och tillräckligt med styrka så skulle jag vilja bjuda över er -Margita, Fredrik, Erika, Danne, Nellie, Sara, Pelle, Emma, Anders, William, Elvira, Johanna och Alice- och bjuda på mat (något jag ska försöka få ihop) och berätta en väldigt stor och personlig sak för er.
Det kommer ta tid så jag uppskattar er väntan.
Ni är min nya underbara familj som jag har nära hjärtat och ni betyder så mycket.
Jag hade inte kunnat bli en del av en underbarare och finare familj än er!
Ni har stöttat och hjälpt mig genom jobbiga stunder utan att ni har vetat om det.
Jag skulle även uppskatta att ni inte frågar något om detta för då blir det jobbigare för mig. Hoppas jag inte skrämt er nu :)
Hoppas ni förstår mig om de där med frågorna men jag hör av mig när jag känner mig redo.
Kram på er alla <3

Av Evelina kiviranta - 6 augusti 2012 12:51

Nj börjar jag vänja mig men det är fortfarnde sjukt jobbigt att behöva må illa hela jävla tiden.
Fattar inte varför?
Mådde illa ett bra tag för någa veckor sen. Sedan slutade det. Sen kom det tillbaka igen. Och så har det hållt på ett tag..
Och nej - jag är inte gravid för jag har haft "min vecka".
Det kanske är magmedicinen?
Fast den har jag ätit ett tag nu så jag borde vant mig?
Fattar inte vad det är..
Aja, måste försöka få något i mig så har gjort iordning gröt nu som jag ska käka med svärmors hem gjorda sylt!
Peace.

Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards