kiiwilina

Direktlänk till inlägg 17 februari 2011

Förkyld och rökfri i fyra dagar!

Av Evelina kiviranta - 17 februari 2011 18:23

Fortfarade förkyld som en gris :( Har skit ont i halsen

o kan typ inte svälja något annat än Te -.-'

Det är jämt min högra halsmandel som fuckar up! :@

Och jag märker att jag har varit rökfri i fyra dagar nu

för nu börjar det sprätta i kroppen på mig   

Försöker säga åt Fredrik att inte röka när han går till fläkten men han är inge bra

på att lyssna :P Man får så roliga svar när man säger åt han :P

Jag- Nej rök inte!

Fredrik- Bara för att du inte har rökt på några dagar!

Jag- Rök inte!

Fredrik- Det är mitt liv jag bestämmer själv vad jag gör!


Nu sitter han snett bakom mig o sjunger som en utav Piff&Puff xD

Han är så söt!


Ne nu ska jag gulliga lite med honom vare sig han vill eller inte! :*

Mitt hjärta. Kom ihåg det   

 
 
Ingen bild

Erik

17 februari 2011 18:53

Bra idé att inte röka...
Jag måste ta medicin varje dag för att kunna andas
på grund av rökningen. Träffade en man på lungkliniken för 2 år sedan. Först trodde jag att han var död; men han levde. Han berättade att han orkade inte prata mer än 2 minuter i taget. Berättade också att hans ryggrad hade krympt med 13 cm av kortison som han tog för att kunna andas lite bättre.
Ha de bra...

Evelina kiviranta

18 februari 2011 13:35

Hejsan!
Tack för informationen, för innan jag
läste din kommentar fundrade jag på att gå
och ta en cigg. Jag kommer nog ändå
börja röka igen till sommaren men
nu hjälpte du till att skjuta på det! Tack

 
Ingen bild

Erik

18 februari 2011 21:09

Hej Evelina!
Det var bra gjort att du klarade en dag till,
om du tänker så varje gång du vill tända en cigg
så kanske du glömmer bort att röka.
Vet många tjejer som har börjat snusa istället. Finns snus för tjejer med olika smaker, men det kanske din kille inte gillar när han vill pussa dig. Det vore ju för sorgligt...
Ha de bra

Evelina kiviranta

19 februari 2011 15:30

Hehe, ja jo det är sant! :)
Jo, jag vet. Jag snusade förut när jg skulle
sluta röka. Men det är just det.
Han vill inte pussa mig om jag börjar snusa.
Får väl smyg snusa när jag inte är i
närheten av honom eller när jag är i skolan.
Detsamma!

 
Ingen bild

Erik

19 februari 2011 17:41

kommer ihåg för några år sedan. Jag bjöd en jättesöt tjej på lunch, efteråt tänkte jag kyssa henne. Men innan jag hann göra det la hon in världens prilla så jag kom av mig alldeles. Det blev ingen kyss den gången, det rann ut i sanden - snopet!

Evelina kiviranta

20 februari 2011 10:38

Hahaha xD Lät lite roligt ^^
Men nånting jag tkr är lite kul är
att killar för det mesta antar att det är inge
problem med att tjejen ska kyssa killen med världens prilla i !

 
Ingen bild

Erik

20 februari 2011 18:41

Ja, det är nog sant, killarna förväntar sig att tjejerna ska ställa upp på det mesta.
Hörde för några år sedan att en kille hade bjudit upp en tjej på dansgolvet. Och han hade en världens prilla inne. Hans läpp stod rakt ut. Sedan under dansens gång så kysste killen tjejen och när han gjorde det så vände han ut snusprillan i tjejens mun och sedan så lämnade han dansgolvet. Tjejen stod kvar på dansgolvet och spottade och fräste. Gissa om hon var arg. Killens kompisar gapskrattade. de tyckte det var skitkul.

Evelina kiviranta

20 februari 2011 22:34

Men fyfan vad förnedrande! Hur kan man ens göra nåt sådant?!

 
Ingen bild

Erik

21 februari 2011 10:42

Ja, det var verkligen elakt. Han kanske får sitt straff en vacker dag...

Evelina kiviranta

21 februari 2011 17:30

Det hoppas jag verkligen!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina kiviranta - 30 maj 2013 21:45


VAD GÖR DU HÄR?!   Tänkte testa den här nya bloggsidan Fames.se och se hur den är. Suttit och fipplat lite tillfälligt på den men det kommer säkert bli fler ändringar men hittils verkar den hyffsat bra! Så kika in på den istället nu! Pus...

Av Evelina kiviranta - 30 maj 2013 20:10


Bloggar inte förns nu bara för att imorse kunde jag inte ens komma till denna sida, inte ens mobilblogga gick så då fick de vänta! Åkte till stan idag iaf eftersom jag skulle till sjukan och allting visade sig vara jätte bra och fint! Så det kä...

Av Evelina kiviranta - 29 maj 2013 16:00

Av Evelina kiviranta - 29 maj 2013 13:39

        Hahaha 29:e maj idag! Så himla kul och ska lägga upp klippet varför jag tycker det är så kul! Ja, idag fick jag jobba 4 timmar känns ju skönt så för inte så länge sen kom jag hem. Igår åkte jag ju till stan för att hänga med Erik ...

Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards