kiiwilina

Alla inlägg den 5 december 2011

Av Evelina kiviranta - 5 december 2011 12:21

My love for you is so strong! Without you and i get lost..

I don´t wan´t to live without you and i want you by my side for

the rest of my life.

To share your life and mine. To share memories together <3

I love you now and for allways! <3


27/2 - 11


   

Av Evelina kiviranta - 5 december 2011 08:25

Igår så åkte älsklingen och jag till köpis för att köpa kläder till mig SOM PASSAR!

Har ju växt ur allting ju x)

Så det blev:

*2 par jeans ett par grå och ett par typ svarta

*En svart stickad tröja

*En grå stickad kofta

*En rödrutig lång skjorta

*Ett linne

*En grå mössa med en boll på


Får se om jag orkar lägga uppp bilderna sen xD


Idag är det kort dag i skolan, fuck vad skönt!

Och så ska jag o Lollo redovisa om fobier, skönt att ha det gjort sen!


Och i helgen va jag hos syrran och hjärtat kom och hämtade mig på lördagen! :)

Saknar Jessica och barnen så himla mycket! Mina änglar!

Måste åka dit oftare! :) Hade jätte kul och käka gott och på fredagen gick vi

på bio och såg nya twilight! Den va bra :)


Jag och kidsen!

F.V Svea, Jag, Wilmer o knät och Elis på andra sidan :) <3

 

Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards