kiiwilina

Alla inlägg den 15 december 2011

Av Evelina kiviranta - 15 december 2011 12:30

Igår fick jag reda på att jag fick:

VG på svenska nationella talet

G+ på svenska nationella skrifliga provet

VG på religions provet - Etik och Moral

GLAD CHEY! Fick en påse Cheese Balls av älsklingen för jag var så duktig! :)


Idag efter älsklingen slutat ska vi till köpis och köpa skor till mig eftersom

jag fortfarande knallar runt i sommar skor :/

Inte okej och jävligt svinkallt och blött! :(

Sen ska vi träffa en person också så de ska bli spännande :P


Helgen är typ upp bokad(?)

Fredag - vet jag inte, slappa?

Lördag - fika hos Johanna och Alice kl 3 sen senare kanske game kväll hos danne :P

Söndag - Julstäda hemma hos hjärtat :)


Får se hur det slutar med alltihopa! Längtar tills nästa vecka för då är de loooov!

Btw, fick en julklapp av förskolan där jag varit och haft mitt PA^^

 Har inte öppnat de än med tror de är choklad :P


 



Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards