kiiwilina

Alla inlägg den 9 september 2011

Av Evelina kiviranta - 9 september 2011 13:01

Dom fyller mitt huvud och jag vet inte vart jag själv ska ta vägen

Allting snurrar och jag vill bara att allt ska vara över

Bli till det bättre

Varför? Varför nu när jag mår så bra av mitt kärleksliv ska allt annat kollapsa?

Vem är det som vill mig detta helvete?

Jag önskar att det bara gick att putta undan det onda

Och det försvann förgott

Men det gör det inte

Det funkar inte så

Men ändå, man kan väl ändå få önska?

Jävla helvete att det här ska hända! Hatar det!

 

 


Av Evelina kiviranta - 9 september 2011 10:36

Gud vad skönt att vara hemma igen!

Kom hem igår kl 15.00 o då var det ingen hemma o eftersom jag

sovit så kasst där borta i ensro unnade jag mig en liiiten power nap.. som

slutade med att den blev cirka 3 timma lång för jag väcktes av

den underbaraste när han kom hem! :*

Hihi ^^ Sovit så jävla underbart inatt att det är sjukt! Med stukad(?) hand oxå!

Vette fan vad jag gjort men ont gör den :(


Nu sitter jag o käkar frullz eftersom man är ledig idag ;)

Kanske ska träffa Natta o Isak, men vet inte, tror jag bestämmer nåt med dom imorn ist

och vilar upp mig idag! :)

Åker in till stan imorn o är där med hjärtat hela kvällen  :)

Loves him! :* <3


Jag myser i min underbart snygga Volbeat tröjja ;)

  


Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards