kiiwilina

Alla inlägg den 19 september 2011

Av Evelina kiviranta - 19 september 2011 13:43

Döds sjuk känns det som.

Stack till skolan idag nästan endast för att byta ind val.

Det blev "Lindrande vård" som har med slutskedet i livet att göra -.-'

Då passade jg även på att fråga om jag kunde ha modersmål - finska

ist för individuella och jag och Susanne ska försöka fixa det

för det vill jag hellre!


Nu ska jag vänta på att klockan blir fem i 2 så jag kan knalla

till bussen och åka hem o vila till hjärtis kmr hem <3

Han o jag bor ensamma hela veckan i huset. Ska bli mysigt.

Synd bara att jag blivit sjuk just nu -.-'

Så less! Hoppas han tar god hand om mig ikväll men det gör han alltid :*

Han värmde tillochmed mina fötter igår :O


Wellwell, får se om han släpper iväg mig till skolan elr om han" binder fast mig i sängen"


   

Av Evelina kiviranta - 19 september 2011 06:42

Fuck!

Sjuk som en åsna och mår som en vettfan men illa äre!

Usch. Visste att det här skulle slå till nu.

Men jag kan inte vara borta från skolan för då missar man så jävla mkt..

Skit oxå! Får roa mig med WordFeud -.-'


 



Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards