kiiwilina

Alla inlägg den 5 september 2012

Av Evelina kiviranta - 5 september 2012 10:26

Hade tid hos tandis kl 9 imorse k stan så jag åkte med älsklingen till jobbet och tog bussen från valbo till stan för att fördriva tiden lite!
Dom gav mig några käk övningar (eftersom det är den jag har problem med) o dom ska jag få göra i ca 4 veckor.
Blir det sämre eller ingen förändring så ska jag boka en ny tid och kanske få bett skena.
Gjorde övningarna medans jag väntade på bussen och dom känns kan jag lova!
Får hoppas på att dom funkar också.
Nu sitter man på bussen till häsen igen och när jag kommer hem ska jag ta nå och käka sedan fixa och bädda på rummet där frugan ska sova imorrn!
Kommer ha en riktigt mys dag och kväll!
För imorrn åker som sagt babe till Varberg med jobbet och kommer hem på lördag kväll!
Kommer sakna min andra hälft till tusen!<3
Ha en bra dag fuckers.
Peace out.

Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards