kiiwilina

Alla inlägg den 7 september 2012

Av Evelina kiviranta - 7 september 2012 11:20

Inatt sov min underbara bästavän och fruga över här eftersom jag är ensam i huset tills imorrn kväll!

Först satt vi och nördade/pluggade vid datorerna tills kl 21.00 för då såg vi

en komedi på 6:an som var riktigt bra!

Efter det skulle vi haTwilight maraton men vi orkade bara se första filmen så vi gick och la oss runt 01.00

Så idag vaknade vi runt 9 tiden och så gick vi upp och käkade frukost framför tvn och kollade på

andra twilight, new moon. Men Pernilla sitter och pluggar klart det sista och jag sitter vid andra datorn

så har vi på filmen i bakgrunden för den är en av dom sämsta :P

Menmen. Sen efter vi är klara med de vi gör ska vi kolla på resten av filmerna sen efter 14.00

nångång kommer väl samuel och hämtar nilla så vi får se vad jag hittar på restenavdagen.

Ikväll ska jag iaf ha filmkväll med mina svägerskor Emma & Erika! De ska bli mys!

Later bitches!!  

Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards