kiiwilina

Alla inlägg under februari 2011

Av Evelina kiviranta - 16 februari 2011 14:56

Jahapp, illamåendet och magsjukan r över för min del men nu sitter n

redig förkylning i istället -.-'

Plutten spydde inatt :( Men han mår inte illa nu vilket r bra!

Han r bara väldigt trött o hängig :(


Jag önskade och hoppades idag när jag vaknade att jag skulle få i mig något.

Jag har hit tills fått i mig en macka och n kopp te.

Teét var riktigt skönt för halsen! ;O


Ävern fast man har mått skit den här veckan så har man altid haft sin underbara

bredvid sig hela tiden <3 Nu mår han dåligt o då finns jag vid hans sida <3

Så kommer det förbli! Det har samtidigt känns skit bara för

man har varit sjuk men ändå heelt underbart för att man har varit med

sin ängel hela tiden ^^

Puss påre mitt hjärta!   

Av Evelina kiviranta - 15 februari 2011 15:12

Nu när jag har suttit och kollat på när Fredrik spelat Super Mario Galaxy,

har jag kommit på värsta idéen att jag ska tatuera in flera Luma´s nånstans! :D

Såhär ser dom ut o jag ska göra dom i olika färger men vet ej vart :P HJÄLP?!

  

See Yah!

Av Evelina kiviranta - 15 februari 2011 13:37

Vill bara börja påpeka att ni som läser min blogg är

urusla på att kommentera! >.<


Jahapp, jag är hos mitt hjärta som jag kom till i Söndags :)

Tänkte sova här o fira Alla <3 dag med honom o på Söndag

kväll kände jag att något inte riktigt stämde :/

Så sant så Evelina, jag spydde som en gris natten mellan söndagen

och alla <3 dag ! Men gó hjärtat har tagit hand om mig hela tiden jag vart här!

Vilken ängel! And i will never lose you again   


Nu sitter vi i vardagsrummet o han spelar Super Mario Galaxy (wii)

och jag sitter med datorn i knät och varierar med att försöker få

i mig min macka o ett glas o´boy :P


Nu måste jag fixa o trixa med lite bilder o mappar o skit här för det har jag

inte gjort, därför har jag inte laddat upp nå bilder än xD

Wish me luck! :D

Av Evelina kiviranta - 10 februari 2011 11:59

Mensvärk, kramgó, längtar och saknar!

En salig blandning ^^

Mår riktigt illa nu efter lunchen i skolan för jag åt för mkt

för jag va så hungrig -.-' SOM VANLIGT!

Menmen, idag ska man på fitnessen på ind. valet

med en aj-helvetes-ont-fot. Hmm, undrar hur det slutar? xD

Sen träffa Bönna o samtidigt lyssna på hans hjärta o tankar

o samtidigt packa tills helgen :D YIPPIE!


Oj, det bara rasar in meddelanden på Qruiser (en sida för homo,bi o trans pers.)

Nu har jag fullt upp! xD

Ciao!



Av Evelina kiviranta - 10 februari 2011 10:41

 Hej hopp! Skaffat ny blogg här iställe för jag tyckte blogg.se

såg så tråkigt ut ^^

Hoppas den här blir bättre!

Och en annan liten anledning att jag gjorde en ny blogg va

att jag vill ha en liten ny start. "börjar om" eller liknande :P

Nee, om man ska försöka leta på ett ekosystem på naturkunskapen ist..


See yah!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards