kiiwilina

Alla inlägg under februari 2011

Av Evelina kiviranta - 21 februari 2011 17:31

Jahapp, är hemma nu för första gången på typ
en vecka :O
Har kommit halft överens om att jag ska byta rum med syrran :/
Bajs, kmr ångra mig men jag är fan
ändå aldrig hemma så vafan spelar det för roll egentligen?! xD

Så nu ska vi prata lite om vad vi börjar att flytta o grejer :P

CIAO!
Misses you alot my pluttis! :* <3

Av Evelina kiviranta - 20 februari 2011 22:34

Jahapp, kom nyss hem till plutten igen efter att ha

vart hos Jonte och kollat på American Pie - The book of love.

Kul film det där   

Jag ser absolut inte fram emot att kliva upp skit tidigt imorn

o åka till skolan   Uscha.

Men går bara en vecka sedan är det lov, tack gode du!   

Mår faktiskt liiite bättre men ska ändå boka tid på HC

o kolla så kanske man får medicin mot skiten så man blir frisk snabbare :P

Ska snart krya till kojs när plutten kommit in igen :)

Later Bitches!



  I hope i have you by my side now.

      I don´t want to lose you again. Don´t want to feel that pain again.

     You make my day, every day.

    You are the love of my life   

Av Evelina kiviranta - 20 februari 2011 10:39

Måste bara börja med att Zorro står på bakbenen o kraffsar

på mig o ser helt lycklig ut xD


Så, igår .. Igårkväll blire ju! :O Haha.

Så åkte vi till IP, plutten o jag o Adam o åkte skridskor!   

Plutten trodde jag skulle vara kass på att åka skridskor,

så han blev ganska paff när han såg att jag åkte GANSKA bra   

Det var ganska kul o se   

Sedan efter det så bar det av till Förnbo!

Där det var Rock Karusellen   

Där träffade man Axelsson (han hade saknat Fredrik jääätte mkt xD),

Jesper och sedan kom några häsen folk :P Tex, Prenilla o Sune ^^

Det var en väldigt trevlig kväll   


Men det jag tänkte komma till var att imorse när man låg o halv

sov bredvid snuttis så hörde man världens jävla KRAAAASCH!

Jag låg typ livrädd med upp spärrade ögon och Fredrik låg

o typ försökte somna om :P

Jag var livrädd bara för att jag vet o andra vet att det spökar här!

Plus så kom det massa tankar från Paranormal Activity filmerna   

Men pluttis gick ut o kollade, då var det en tavla som hade åkt i trappen :/

Men rädd blev jag :O

Ne, får se vart dagen för oss. Men imorn MÅSTE jag tyvärr till skolan :/

Hoppas jag inte smittar någon bara med min elaka förkylning.

Fast egentligen skulle det vara ganska skönt så jag slipper den xD

See yah!



Av Evelina kiviranta - 19 februari 2011 15:31

Hejhopp gummisnopp!

Det blev ingen rally idag tackvare kylan   

Plutten och jag klev upp jätte tidigt för att göra fika att ta med oss.

Sedan när vi skulle åka var bilen skit kall fast Fredrik startade den

tidigare för att den skulle bli varm. Men icke sa nicke!

Vi åkte till Valbo o stod där ett tag för att bilen skulle

bli varm, men när vi insåg att det aldrig skulle hända ringde

Fredrik sin far (som vi skulle hämta upp o åka på rally med) och sa

att vi vänder och tyvärr inte åker   

Så vi åkte med våra stelfrusna tår hem igen o fikade i vardags rummet

och värmde oss! Mkt mysigt   

Somnade bredvid plutten ett tag också   


Pricken över i är att jag tror jag håller på att åka på

bihålsinflamation! -.-' Inte vad jag behöver direkt :( USCHA!

Ne nu ska jag ge datorn till Fredrik så han kan kolla sitt

o jag ska ta en alvedon o försöka bli friskare!

Ciao


Fredrik <3

Av Evelina kiviranta - 18 februari 2011 17:28

Bara för att jag känner för det tänker jag ladda upp lite bilder :D


       


Bilderna är från idag när jag o Fredrik gjorde chokladpudding :D <3  

Av Evelina kiviranta - 18 februari 2011 13:36

Röka, röka, röka, röka..

Idag är det 5:e dagen jag är rökfri. Jag vill röka.. asså gå o ta en cigg,

men ändå inte. Jag vet att jag ändå kommer börja röka igen

till sommaren   

Fick en kommentar av en kille som läst min blogg o han skrev att det

var bra att jag inte rökte för han hade träffat

någon gubbe som såg helt död ut på sjukhuset där han låg.

Han kunde tydligen bara prata i 2 minuter åt gången för han hade

stora problem med andningen. Tyckte det lät sit läskigt.

Men som Fredrik sa, han kunde ha fått en sjukdom (som Fredriks mamma har) som han har skitit i att tagit medicin emot, därav blivit sämre.

Fredrik ska ha ett stort tack också för han har hjälpt mig

och berättat dagligen hur duktig jag är (vilket man behöver när man håller

på att sluta för man känner inte det själv, inte jag iaf) .


Helvette vad kalla mina tår är! :O Byta samtals ämne   

Vi var nyss ut o åkte en sväng o bilen vägrade bli varm!    

Hoppas den blir det imorn när vi ska åka ända till Ludvika!

(Rally, rally, rally   )


Ne, nu ska jag gå in på egoinas blogg o läsa lite sen ska plutten få

sin data för han bara sitter o suckar här bakom mig   

Puss påre Fredrik!  

Av Evelina kiviranta - 17 februari 2011 18:23

Fortfarade förkyld som en gris :( Har skit ont i halsen

o kan typ inte svälja något annat än Te -.-'

Det är jämt min högra halsmandel som fuckar up! :@

Och jag märker att jag har varit rökfri i fyra dagar nu

för nu börjar det sprätta i kroppen på mig   

Försöker säga åt Fredrik att inte röka när han går till fläkten men han är inge bra

på att lyssna :P Man får så roliga svar när man säger åt han :P

Jag- Nej rök inte!

Fredrik- Bara för att du inte har rökt på några dagar!

Jag- Rök inte!

Fredrik- Det är mitt liv jag bestämmer själv vad jag gör!


Nu sitter han snett bakom mig o sjunger som en utav Piff&Puff xD

Han är så söt!


Ne nu ska jag gulliga lite med honom vare sig han vill eller inte! :*

Mitt hjärta. Kom ihåg det   

Av Evelina kiviranta - 16 februari 2011 18:03

Då har man precis myst sönder med min sjukling framför

första Skönheten och Odjuret filmen! ^^

Något som inte måste ha vart så kul för plutten va att jag

låg o försökte sjunga med till låtarna i filmen   

Riktigt mysigt vi ska kanske slå på den andra filmen snart :P

Men det är upp till mitt hjärta att bestämma :D


Tack hjärtat för att du jämnt finns vid min sida     


Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards