kiiwilina

Alla inlägg under september 2011

Tre

Av Evelina kiviranta - 2 september 2011 11:23

Skulan brur.

Piss men idag är det fredag så inga sura miner!

Försöker vända på min min nu så att den blir glad.

Woke up on teh wrong side today. Not fun.

Får se vad som händer i helgen.

Hoppas älsk o jag får mkt sömn iaf för det behöver vi!


Saknar MIN kissekatt jätte mkt! :'( <3

(har inte vart hemma på över en vecka och jag ska aldrig mer dit)

 


Av Evelina kiviranta - 1 september 2011 20:28

Nyduschad jag och älsklingen :)

Förstår inte hur jag ska klara mig nästa vecka utan mitt hjärta vid min sida :(

Kommer bli så jobbigt :'( <3

Nu när jag satt och myste med lilla Molle i famnen kom jag på en grej.

Hur underbart hade det inte varit och ta med honom med till

ensro nästa vecka? :D

Iaf nån man känner skit bra och kan mysa med! Plus att han får

testa leva lite "friluftsliv"! Det skulle va så jäkla mysigt!

Eller vad tror ni? ;D


  Peace.

Ett

Av Evelina kiviranta - 1 september 2011 11:03

Hejsan hoppsan stressig dag! nu måste jag springa till matan

så jag har nån att käka med sen blir det historia

och sen Disney fotografering! ;D' WOOHOO!

Sen när jag slutat får jag träffa min sötnos Natta som jag saknar nå grymt! :*

Awesome dag!

Peace.

Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards