kiiwilina

Alla inlägg den 19 oktober 2011

Av Evelina kiviranta - 19 oktober 2011 16:29

Gårdagen blev väl bra på eftermiddagen för då ringde dom faktiskt

från sjukhuset o sa att jag inte behöver opereras.

Tänker att det är bar men ändå dåligt eftersom jag fortfarande har den kvar.


Men idag vaknade jag på helt fel sida. Det blev väl liiite bättre

när debatten på engelskan gick ganska bra.

Men sen gick det bara nedför.


Vissa saker kan man inte påverka fast man vill.

Det är synd att jag inte hann lära känna dig, men jag hoppas du har det bra

nu där du är. Och du kommer inte boli bortglömd! <3

 

Bjuder på dom här två godingarna ;)


    Mitt gohjärta, finns för dig vad du än gå igenom och vad som än händer.

  Jag ska försöka göra allt jag kan för dig! Älskar dig <3

Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards