kiiwilina

Alla inlägg den 21 oktober 2011

Av Evelina kiviranta - 21 oktober 2011 11:21

Känns värdelöst att åka till skolan idag för en lektion -.-'

Menmen, då kanske man kan träffa lite friends? Ifall nån vill o kan träffas vill säga..


Har finska sista lektionen emn den pallar jag inte gå på för då blir jag stressad

ännu mer upp till tusen. Det är så mkt annat nu gällande skolan

som att KANSKE ha matte prov på tisdag, ett svneks askit ska vara klart

tills på onsdag och på tisdag ska vi köra våran show i aulan

klockan 13.00 för er som vill komma! ;)


Älskar dig mitt hjärta! Utan dig vet jag inte vad jag skulle ta mig till!

Efter snart 8 månader känner jag mig fortfarande lika nykär!

Blir bara kärare för varje dag som går!

Du är min pusselbit och det är vi from now on! ;)

Älskar dig mig plutt! :*   


     

                  Peace out!


Av Evelina kiviranta - 21 oktober 2011 08:31

Vill gå o lägga mig igen. Men det ska ändå bli skönt med lite frisk luft

snart för jag känner mig som en zombie.

Har typ två lektioner av fyra idag, känns inte ens värt att åka till skolan

men för att dagen ska gå så gör jag det!

Duktiga mig!


I helgen vet jag inte vad som km att ske, det återstår o se!


Peace.


 

Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards