kiiwilina

Alla inlägg under september 2012

Av Evelina kiviranta - 21 september 2012 09:52

Hatar att vara sjuk. Ja jag får skylla mig själv när jag vet att min pojkvän är sjuk.

Men tror ni seriöst att jag skulle kunna strunta i att pussa på honom och inte gosa med honom tills han blev frisk? NE!

Hoppas bara jag blir frisk tills nästa vecka på tisdag!


Ikväll ska jag äntligen få träffa min fru igen! :* Saknat henne nu när hon vart i stan ^^

Så vi får se vad vi hittar på :)

Nu tänker jag nig bara krypa ner under täcket o se på film! Riktig slapp/sjuk dag helt enkelt!

See yah.


 

Av Evelina kiviranta - 20 september 2012 13:24

Som sagt var inte så pigg igår och det hade blivit värre idag med näsan och jag börjar känna av halsen mer också...

MenMen, drack te imorse med honung och sover med Vicks på nätterna och

åt soppa nyss så jag göra bara grejer för halsen ^^

Hoppas på att jag blir piggare till nästa vecka!

Idag har jag bara slappat i one piecen o bara myst och suttit vid datorn! :)


Får se vad man hittar på när hjärtat kommer hem! Duscha ska vi iaf gö ;)

Ha en toppen dag allihopa och kram på er!


   


Av Evelina kiviranta - 19 september 2012 08:14

Japp, känner av Fredriks förkylning nu på min hals som jag bara har väntat på.

Ska in till stan och hämta posten från AF och antagligen gå in till AF för att ordna upp det där.

Suck. Orkar inte. Idag är en sån dag jag vill bara ligga kvar i sängen och kolla på film

som jag kan göra alla andra dagar förutom idag!

Sen får vi se om jag träffar nån i stan eller om jag stannar ett tag hos mamma eller om jag åker hem igen.

BTW, det är ingen som skulle ha lust att hjälpa mig med adressändring?

Fattar ingenting av det och nu har jag bestämt mig för att äntligen göra det så jag får posten hit!

Ha en bra dag allihopa!


 

Av Evelina kiviranta - 18 september 2012 11:08

Ja, inte så kul. Ni tjejer borde iaf förstå mig.

Just nu ligger jag med datorn i knät och ba vilar. Somnade till typ en timme innan i soffan x)

De va skönt. Tror jag kommer sova mkt idag för att slippa mensvärken.

Wellwell. Ska fortsätta kolla på "Säg att du älskar mig".

Den är hemsk, visst. Men väldigt B.

Aja. Puss så länge.



   


Av Evelina kiviranta - 17 september 2012 11:00

Jahapp regniga måndag! >< Vilken chock!

Och min pluppefis är förkyld stackarn också men på bättringsvägen! :*

Idag ska jag bara ta det lugnt som vanligt och chilledilla med film osv för den 25:e och

den 27:e har jag fått jobb så det är skönt med lite pengar!


Helgen var väl mer eller mindre späckad med massa grejer som jag inte orkar berätta,

men en grej kan jag skriva o de va att frugan nilla och fia fick med mig på GefleDub i lördags

och vi hade skit kul tillsamms och dansade o grejer men det var nog första och sista gången för

jag kände att det inte va värt 120:- men men.


Ikväll när babe kommer hem ska vi duscha o käka o sen drar vi nog oss till färnbo och spenderar lite tid med frugan!

Ha en bra och mysig dag i regnet!

Puss E.


Ps.

Pernilla, jag älskar dig min finaste och bästaste vän! Finns alltid för dig oavsett vad som än händer!

You can always count on me! <3



   

Ds.

Av Evelina kiviranta - 13 september 2012 15:32

Vaknade nyss efter att ha slumrat till en.. hmm.. timme? i soffan x)

Typ alla dagar den här veckan har jag klivit upp med hjärtat klockan 6!

Jag förstår mitt hjärta som är trött när han kommer hem från jobbet.

Ne, nu ska man väl typ ut och röka sen plocka ur diskmaski´nen för det gör den inte av sig själv!

Juste, fick två samtal om att dom behövde vikarie den 25:e och den 27:e så yeey för mig!

Har väl inge mer att yttra mig om just nu så jag bjuder på kaaassa cam bilder! ;)

Puuuss!


     


Av Evelina kiviranta - 13 september 2012 10:17

Blev lite grejer igår. De här plus ett par jeans och leggins ^^ lycklig!<3

Av Evelina kiviranta - 12 september 2012 06:45

Uppe med tuppen idag!
Jag ska ta 11.45 bussen in till stan på möte hos af o sen till banken!
Efter de får jag se vad jag roar mig med tills älsklingen slutar för då drar jag tiöl köpis o vad jag ska göra där får ni reda på senare! ;)
Ne men ha en bra allihopa så hörs vi sen!

Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards