kiiwilina

Alla inlägg den 1 februari 2012

Av Evelina kiviranta - 1 februari 2012 11:00

Jupp, idag är jag typ levande död. Även fast jag och Fredrik går och lägger oss typ innan 22.00

så är vi båda helt jävla döda.

 

Idag EFTETR skolan ska jag till Vasa för att prata med min finska lärare om hur vi ska

göra så att jag får ett IG i ämnet. Annars ligger jag efter med poängen och kommer

få ett samlatbetygsdokument-skitpisshelvete!

Så jag ska dit och prata om hur vi ska göra för jag tänker inte vara där en hel

lektion för att jag måste skynda mig till Zumba passet som börjar 5.

Det ska bli kul att få arbeta arslet av sig!

Det känns att man lever iaf.

 

justeja, hela helgen är PROPPBOKAD! Tror ni mig inte? okej, då skajag bevisa det för er!

 

Fredag: Jobb 13.00 - 18.00, sedan skynda sig hem äta o duscha och fixa sig för att sen

dra till Helena på förferre och sedan dra till Mingel&Bar (gaykväll men ALLA är välkomna!)

runt 22.00 - hemgång och slagga hos Danne

Lördag:Hjälpa pappa flytta till bomhus med att köra släpvagn och fixa lite sen skynda sig

till Häsen för att bli bjudna på käk hos Johanna sedan in till stan för att dra till Rack N´Roll

med Danne och älsklingen för att fira mig och Danne.

Söndag: Jag fyller år! Klockan 13.00 till morsan för käk och grejer sedan 18.00 på

dop i hedesunda!

 

Tror ni mig nu bitches?

 

 

Av Evelina kiviranta - 1 februari 2012 08:54

DAG 12 - HUR MÅNGA BlOGGAR DU HAR HAFT


Detta är min andra blogg bara. Min första hade jag på blogg.se

men gillade inte sidan så bytte hit och stortrivs!

So don´t worry, iam not going anywere! ;)

 

 

DAG 13 - NÅGON DU SAKNAR


Orlando, som är som "my brother from another mother".

Han flyttade från Gävle för fleeeeera år sedan.

Saknar honom dag och natt hela tiden! Alla tokiga minnen vi har tillsammans

från tiden när alla vi i "familjen" hängde och i skolan!

Kommer alltid att sakna dig och jag önska våran kontakt kunde bli bättre.

I miss u.

 

(ignorera namnet på bilden)

 

 

DAG 14 - NÄR DU FÖDDES

 

Jag föddes den 5 februari 1993 vilket betyder,

japp jag fyller 19 bast på söndag och jag börjar känna mig oooold. 

Åldersnojja? Alltid ;)

 

DAG 15 - VILKEN KLASS DU GÅR I

 

Jag går i 3:an alltså sista året på gymnasiet på Polhemsskolan här i Gävle

och jag studerar Barn- och fritidsprogramet :)  

 

 

 

Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards