kiiwilina

Alla inlägg den 5 februari 2012

Av Evelina kiviranta - 5 februari 2012 11:16

HAPPY FUCKING BIRTHDAY TO ME THEN!

Japp, då va man nitton bast då. Nu känner jag mig gammal.

När jag fyller tjugo så stannar jag där.

Eller så väntar jag till tjugofem år för det är då hjärnan sägs vara klar eller att man

är vuxen eller nåt shit!


Har sovit hos Danne hela helgen, det är varit sweet :)

I fredags va vi ut på gay kväll på mingel och bar, det va as kul och träffade nice peoples

och hängde med schysst folk :)

 Igår skulle vi egentligen gått till Rack N´Roll men pallade inte så vi tog en repa på stan med bilen

stannade hemma och mösframför tvn ist :)

Nu klockan 1 ska vi till mami och bli bjudna på käk.

Sedan blir det dop klockan sex i Häsen.

See u fucktards!


 






Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards