kiiwilina

Alla inlägg den 28 februari 2012

Av Evelina kiviranta - 28 februari 2012 08:57

Jo, jag ska först ner till förskolan och snacka om lite ändringar i min praktik jag måste göra för att kunna

fixa matten i skolan! Även lämna lite sa nytta av saker där som jag inte har^^

Sedan ska jag åka in till stan och träffa min kära mor för att hon ska köpa

tvärr/dusch grejer som jag måste ha innan jag ska opereras. De är fan det värsta av allt. Nästan.

Att duscha två gånger efter varandra kvällen innan sedan gå upp skiiit tidigt

dan efter och duscha två gånger till!

Jag ska opereras kl 8.15 den 6 mars på gävle sjukhus. Och det är tydligen redan bestämt att

jag kommer få sova över där. Då ska mami övernatta där <3

Menmen, vad ska jag göra mer idag då? Jadu, ingen aning! Kanske åker o hälsar på

Danne en stund sen :P Men de får vi se senare! :P



Jag igår. Idag kör jag med kepsen också fast med flätor, skinnjacka och mjukisar! (Y)

  


See u later M.FUCKERS 

Av Evelina kiviranta - 28 februari 2012 08:49

Äntligen! Igår firade jag och mitt underbara hjärta vårat första efterlängtade år tillsammans! :D

Vi var en stund med mina föräldrar och åkte o handla o grejer ^^

Efter det åkte vi och käkade på Churchstreet! Och fyfan vad mätt man blev!

Fick även 10 st av de vackraste rosorna jag någonsin sett! :* <3


Du betyder allt för mig Fredrik och jag vet inte vad jag hade gjort utan dig.

Tack för att du finns vid min sida och allt underbart du gör för mig!

Jag kommer alltid finnas vid din sida vad som än händer och jag skulle göra vad som hellst för dig!

JAG ÄLSKAR DIG MITT HJÄRTA!

Evelina   Fredrik

 

 

De fna rosorna jag fick ^^ <3

  

 

Vi proppmätta efter maten :P

  

 

You and me babe! :* <3<3<3

Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards