kiiwilina

Alla inlägg den 18 maj 2013

Av Evelina kiviranta - 18 maj 2013 16:36

Jahapp! Då blev det en tur till stan idag. Blev lite mer köpt än vad vi hade skrivit på listan.. Ooops! Det blev:

 

2st cykel lås (mitt i lila ofc)

Vit-lila hårfön

"Glasvas" med lila och svart sand

Arbets handskar till mig

Plastväxt till ballen

2st sittdynor

Termometer

Lila liten radio till köket

Och sen lite små plock saker!

 

Egentligen skulle vi gå på bio ikväll och se Evil Dead med frugan men jag ångrade mig och ville se hockeyn som går nu! (2-0 till sverige mot finland ;)  ) Men vi bestämde oss att efter hockeyn är slut och luffzen kommit hem från jobbet ska vi fara till gaybay och käka på Monroes! Mumma med plankstek ;) Sen får vi se vad som händer och fötter lite senare. Crousing i Söderhamn men så långt o åka dit :/ Menmen! Puss så länge :)

 

Ps. Vill ha en ny familjemedlem hit till oss. En liten tissetatt.. Men Fredrik vet inte.. Så jag får jobba på att övertala honom ;)

D.s

 

 

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards