kiiwilina

Alla inlägg den 2 maj 2013

Av Evelina kiviranta - 2 maj 2013 22:18

Fick som sagt ett paket idag och det va mitt löshår jag beställt! Eftersom jag är ny med de så la jag inte ner så mkt pengar på det :) dock ska jag till svägrrskan imorrn så hon får klippa mig igen, tunna ur de och så, så inte mitt hår avskalas o syns så tydligt! :) Nu blire mysa ner sig i sängen med F och sussa för imorrn jävlar blir det cirkus! :D

Av Evelina kiviranta - 2 maj 2013 14:05

Det vart inte så pjåkigt att åka in till stan iaf! Lämna pappret gick ungefär på 2 röda men sen slog jag en pling till mami så träffade henne och vi gick runt och kollade lite på rean där jag fick med mig ett par svarta jeans med hål i över benen. (jag jag letat!) Fyndade dom på gina för 200 pengar ;) Sen gick vi o tog en fika o snackade. Och nu när jag kom hem låg det ett paket i lådan o väntade på mig! :D Hihi. Juste ja, köpte ju nya plånkan också. Awesome dag! Och imorrn är det äntligen fredag igen :* Love life puss på er! :D

 

Todays pics..

 

               

Av Evelina kiviranta - 2 maj 2013 08:29

Någon mer än jag som tycker det? Äsh. Som sagt idag lär jag ju in på AF för att lämna ett papper,. Men innan det hoppas jag av en snabbis på köpis för att köpa en typ "kort plånbok" av sara! :)

 

Sen in till AF sen får jag se vad jag hittar på och när jag åker hem! Bjussar på en morgontrött bild på ma! Puss så länge.

 

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards