kiiwilina

Alla inlägg den 1 maj 2013

Av Evelina kiviranta - 1 maj 2013 19:51

Vilken dag. Har verkligen kännts som att det vore söndag idag. Och imorrn MÅSTE jag in till AF bara för att lämna ETT. JÄVLA. PAPPER. Känns värt och betala för att åka in till stan och göra endast det? Nej inte ett dugg faktiskt. Men men. A girl got to do what a girl got to do... typ.

 

Hoppas mitt paket jag beställt kommer imorrn eller nå! Och sen på fredag ska jag följa med Erica, Danne och Nellie och gå på cirkus! Hoppas jag inte får nån panik attack av clownerna bara. Uscha. Ne, får koncentrera mig på djuren istället och allt annat skoj! Kameran måste med iaf :)

 

Nu väntar jag på att älsklingen ska blir klar med sin matlåda så vi kan dega ner oss framför en film och äta glass! See yah.

 

 

   

Av Evelina kiviranta - 1 maj 2013 10:11

Tiden går fort när man har roligt sägs det..

Sista april firandet blev väl sådär men de som gick bra var roligt! Idag är mitt humör dött typ. Nollställd. Don´t know why men så kan det vara ibland.

 

Nu ska vi tydligen upp till fredriks syster så han kan ta över jouren igen sen ska vi tydligen spela volleyboll. Då ska jag även ta hem våran extrena hårdisk med alla disneyfilmer emma lagt in <3

 

Asså, fattar fortfarande inte att det är 1 maj...

 

 

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards