kiiwilina

Alla inlägg den 15 maj 2013

Av Evelina kiviranta - 15 maj 2013 15:37

Den enda piercingen jag skulle kunna tänka mig att ta bort är den i ögonbrynet. Vet inte varför just den men, har bara inte fäst mig så mycket med den! Så...

 

Ska den va kvar eller bort? Vad tycker DU?

 

     

Av Evelina kiviranta - 15 maj 2013 12:17

Fullt fart! Har dammsugit, diskat och torkat golven! Efter det bytte jag om till till svalare kläder för jag höll på o svettas ihjäl. Typ. Nåt sånt. Då satte jag mig på ballen i solen med en skål fruktsallad och ett glas citronvatten. Hur jävla gott som helst! Och mätt blev man å. OCh det är så gott o nyttigt med frukt och vattenmelon är skitsmart att äta nu när det är varmt eftersom det är så mycket vätska i de och jag är dålig annars på att hälla i mig vatten när det är varmt! Så två flugor i en smäll typ.

 

Nu la jag mig i våran svala skinnsoffa och ska kolla klart på dom få sex and the city avsnitt jag har kvar för att sedan börja kolla på en ny serie New girl! Sen om ett tag ska jag nog köra ass övningarna. O ikväll kanske det blir o lira lite brännboll också! Peace så länge.

 

        qs

Av Evelina kiviranta - 15 maj 2013 09:39

Vette fan vad det blev för frulle idag! Macka med brie och juice men sen blev det även nån stark äggrörablandning! Det väldigt god dock att den ser growse ut.

 

Solen skiner idag iaf så då blir man även på gott humör även fast magen jäklar med mig :/ Efter frullen ska jag göra fruktsallad av kiwi, vattenmelon pch äpplen så det får nog bli min lunch senare ;) Sen ska jag dammsuga och torka golven! Får se om det blir en prommis efter det eller hur jag gör! ;) Have a nice day peeps.

 

 

Länge sen...

    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards