kiiwilina

Alla inlägg under januari 2012

Av Evelina kiviranta - 24 januari 2012 10:18

DAG 5 - VART JAG BOR


Tidigare bodde jag inne i stan i Gävle med mina föräldrar,

men nu bor jag i Hedesunda hos min underbara pojkvän Fredrik med hans mamma i hus.

Så småningom ska vi flytta till egen lägenhet :)

Om allt går som de ska så kommer de bli i vår!

 

(kan lägga upp en bild på kåken när jag orkar :P)

 

 

Av Evelina kiviranta - 24 januari 2012 07:04

Inatt ska jag sova hos min älskade lillasyster! =)

Ska bli grymt kul och mysigt ^^<3

Och sova utan hjärtat får vi se hur de går :/

Uscha, men man måste va ifrån varandra också tyvärr :(


Annars leker livet på,

jag är glad, går till skolan hela jävla tiden är är chubby.

Men det sist nämnda ska göras nånting åt! För nu är jag trött på att se ut såhär och må dåligt över det!

Nästa vecka ska jag med två klass polare börja på Zumba fitness!

WOOHOO! AS TAGGAD CHEY!

Så nu har jag börjat käka nyttigare och sluta med allt gott skit!

På helgerna blir det gotta i sig typ grönsaker med dipp ist för chips och vatten ist för läsk ;D

JAG SKA GÅ NER I VIKT.

Det har jag bestämt mig för!

Dag 5 eller vad det är skriver jag i skolan sen ;)

Av Evelina kiviranta - 23 januari 2012 10:00

DAG 4 - DINA SYSKON


Lillasyster Ronja. Du kommer alltid vara min lillskrutt <3  

 


 

Storasyster Jessica. Många minnen och många skratt, typisk stora syster ;) <3

  

 

 

Storebrorsn Jocke! Så jävla klockren humör och jag kommer fan alltid skratta i närheten av dig! xD

Och kommer heller aldrig glömma när jag va med er ut på krogen första gången när jag

fick sitta i ditt knä och spela lufttrummor!x'D

 



OCH JAG ÄLSKAR ER ALLA!


TACK FÖR ATT NI ÄR MINA UNDERBARA


SYSKON! <3

Av Evelina kiviranta - 22 januari 2012 10:00

DAG 3 - SANNINGAR OM DIG



1. Jag har 6 st piercingar, 3 st tatueringar och 2 st töjningar

2. Jag ska börja träna på zumba om två veckor och sluta vara så jävla lat

3. Jag måste jämnt "borsta av" lakanet med handen i sängen innan jag kan lägga mig ner

4. Jag är missnöjd med min kropp

5. Längtar tills den 11/2 eller 12/2 för fotografering med Malin ;D

6. Jag tar studenten i år

7. Nummer sju är mitt tur nr för jag hade det i fotboll när jag va liten

8. Jag är rädd för tiden som kommer efter studenten

9. Jag vill flytta till egen lägenhet med mitt hjärta (nej, jag trivs här nu oxå)

10. Jag skrapar bilrutor så jävla awesome och noga (och ja, jag tycker det är kul!)



Av Evelina kiviranta - 21 januari 2012 09:45

  DAG 2 - PROFILBILD PÅ FACEBOOK OCH DITT FULLSTÄNDIGA NAMN

 

 

KIM  EVELINA  FRÄSÈN  KIVIRANTA

 

 

 

Av Evelina kiviranta - 20 januari 2012 09:41

DAG 1 - EN BILD PÅ DIG

 

(Tagen i morse xD)

 

Av Evelina kiviranta - 18 januari 2012 06:39

Snodde denna av http://linamjonsson.blogg.se/

Då kanske jag blir lite bättre på att blogga!

Fast iof så skriver jag ju för min egna skull och få kladda av mig lite av mig själv här!



Dag 1 - En bild på dig
Dag 2 - Profilbild på facebook och ditt fullständiga namn
Dag 3 - 3 sanningar om dig
Dag 4 - Dina syskon
Dag 5 - Vart du bor
Dag 6 - Vad du har för mobiltelefon
Dag 7 - Ditt senaste inköp
Dag 8 - Din bakrundsbild på datorn
Dag 9 - Din bakgrundsbild på mobilen
Dag 10 - Den låten du lyssnar på mest

Dag 11 - Hur du sminkar dig
Dag 12 - Hur många bloggar du har haft
Dag 13 - Någon du saknar
Dag 14 - När du föddes
Dag 15 - Vilken klass du går i
Dag 16 - 1 bild från förra året
Dag 17 - En bild på en plats du har varit på
Dag 18 - En gammal bild på dig
Dag 19 - En bild på dina vänner
Dag 20 - En bild på kläderna du har just nu
Dag 21 - 5 saker du gör varje dag
Dag 22 - En låt som gör dig glad
Dag 23 - En bild på dig som du inte har tagit själv
Dag 24 - Det här vill du bli när du blir stor
Dag 25 - Ditt favorit godis
Dag 26 - Din favorit resa
Dag 27 - Dina favorit skor
Dag 28 - Din dag i detalj
Dag 29 - Den nyaste bilden på dig själv
Dag 30 - Hur har den här månaden varit? 

Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards