kiiwilina

Alla inlägg under januari 2012

Av Evelina kiviranta - 16 januari 2012 09:11

Japp, idag gnäller jag!

FÖr att jag börjar 12.10 men mpste ändå ta 10 bussen härifrån och va i skolan et timme för tidigt

varje måndag nu framöver för endast EN JÄVLA LEKTION i skolan.

Suck.

Imorn ska jag iaf köpa en par skiit snygga skor av en polare :)

Hoppas dom passar annars blir nog inge köp.

Imorn ska jag även hem till mina päron.

Ojojoj.

Tänker inte äta nån jävla frukost heller för jag har ingen yoghurt

och jag mår illa så de blir inge!

Slutar tjugo i två idag och har inget att göra så vill ni hitt på¨nå så smsa

så får vi se hur jag är då =)

Sov som ett arsel inatt också.

Ville ba säga det!


Hjärtat igår efter.. hihi ^^

 

PEP

Av Evelina kiviranta - 12 januari 2012 12:40

  GRYM! Love her!

Ser ni den inte nedan så har ni länken här --> http://www.youtube.com/watch?v=XOF0rcqgnd8



Av Evelina kiviranta - 12 januari 2012 09:22

Haha, är det jag som är duktig på att planera i tid eller? xD

Ringde nyss sjukhuset så jag har bokat in en tid där den 30:de halv elva! ;)

Sen så såg jag några skit fina student bilder nånstans och kom och tänka på att jag också

vill ha snygga och fina bilder från min student!

Vem kom jag och tänka på dåda?!

JO; MALIN! :D

Har inte direkt "känt" henne så länge men vi typ snacka väl lite på

högstadiet eller nå för då va jag typ kär i na xD

Men iaf, jag följer hennes blogg och hon tar så sjukt fina bilder att jag visste direkt att jag ville att det

skulle vara hon som skulle fota mig på studenten!

Så tack så grymt mkt Malin! PUSS ;D

Här är hennes blogg ;) --> http://manobo.blogg.se/


Menmen, fick mitt nya schema igår, och fuck vad soft det är!

Sovmorgon 3 dar i veckan och typ alla utom en dag slutar jag as tidigt xD

SWEET!

Nu ska jag dra till stan , fylla på busskortet sen möta Clara och gå o käka i matan sen till lektion!

Hoppas vi inte slutar fyra idag för de pallar inte jag!

See yah!

Puss


 

Av Evelina kiviranta - 10 januari 2012 13:00

Saker att se fram emot

2012!

 

* 27/2- Fira 1 år med mitt livs kärlek!


* Flytta hemifrån, till egen lya med min kärlek Fredrik!


* Studenten


*Kanske börja plugga högskola


* Bli hälsosammare(?)


* Uppskatta allt jag har och vara väldigt rädd om de ♥


(mer saker kommer nog komma sen!)


   


Av Evelina kiviranta - 10 januari 2012 10:41

Då var man tillbaka igen då..

Det är bara 3 månader kvar till praktiken och typ 5 månader kvar till studenten om jag inte minns fel?

Tiden går fort..

Just nu vill jag att tiden i skolan ska gå undan till påsk så man får gå ut på praktik =)


Jag är ba liiite trött, kanske för att jag har börjat käka frukost?

Nytt år nya vanor!


(bilden har inget med texten att göra)

 

Av Evelina kiviranta - 9 januari 2012 10:36

Eftersom jag fyller år om mindre än 1 månad (den 5 februari)

så tänker jag skriva mig en önske lista!

Den kanske inte är lång men det är saker jag vill ha :)


*En tatuering, eller snarare pengar till en, eftersom jag har ritningen klar =)

*Stålhetta dojjor, tio håls kängor!

=)


   



VILL HA

Av Evelina kiviranta - 8 januari 2012 14:07

Åh, på tisadg börjar man skolan igen -.-'

Dryygt.

Så sista lediga dagen imorn sen är de ba längta till sportlovet! ;)

Kommer va drygt i skolan fram till påsk för allt ska bli klart innan studenten och skit

eftersom våra lärare/rektor är dum i huvudet och sätter praktiken dom sista 7 veckorna innan studenten då

nä man egentligen vill fixa klart i alla ämnen och så.. menmen.

På tisdag börjar vi med engelska och så ska jag skälla på min engelska lärare

för vi kanske måste åka till skolan under praktiken för EN LEKTION PÅ MORGONEN!

Och det tänker jag INTE gö eftersom jag har min praktik här i häsen...

Fattar inte hur fan dom tänker?


Aja, haft ett helt jävla awesome jul lov iaf med bästaste älsklingen!

När han har jobbat har jag varit på stan med siss eller bara varit hemma och glott film och bara slappnat av vilket

jag behöver! Alla behöver de ;)


Om lite mer än en månad så har hjärtat och jag vart tsm 1 år! Helt jävla underbart men, så

sjukt fort tiden har gått ;O

Älskar att vara med dig och vill ha dig vid min sida för resten av mitt liv!

Löw u my honeypie ^^ x* <3


 


Av Evelina kiviranta - 5 januari 2012 13:54

For you that haven´t found love,

it will come to you so don´t chase it.


         


But I already have the best and only love in my life!   


            

Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards